2020 är här!

Hej. ja, Idag har jag legat bakfull i sängen hela dagen och bara kollat på tv efter gårdagens hårda nyårs firande som jag fira firade tillsammans med min och två st vänner och vi kom väl inte i säng förrän 5 eller klockan imorse så då kan ni själva räkna ut att vi är väldigt sega men man firar ju som sagt bara nyår en gång om året så då är det värt, jag har precis bytt min blöja för jag har haft samma blöja sen jag bytte vid 23:30 inatt, jag bytte min blöja innan tolvslaget för då ville jag ha en torr blöja så eftersom det var så många timmar sen jag bytte så var blöjan ganska så blöt men har inte orkat bytte förän nu. Vi alla hade jätte trevligt inatt och vi hade nyårsfirandet hemma hos oss med tanke på att min flickvän hade dottern och hennes dotter är bara 4 år så att fira nyår har här var ju då ända alternativet men det var skönt att fira nyår hemma för det är inte varje år jag firar hemma och då jag inte firar hemma får jag ju ta taxin hem på natten och det blir ju så dyrt, eftersom jag drack mycket inatt så tänker jag inte köra bil på flera dagar så bilen får stå i garaget nu några dagar. 

Jag har fått massor med läsare den senaste tiden så jag ska väl skriva lite om mig. Som ni alla ser så har jag blöja på mig dygnet runt och älskar det, jag har blöja överallt som till jobbet och om jag är ute på stan och jag har haft blöja på mig dygnet runt sen jag flyttade hemifrån 2010 och det är något jag älskar, jag har i väldigt många varit intresserad av att ha blöja på mig och direkt jag flyttade hemifrån började jag med blöjor och nu är jag inte utan blöja en sekund, jag bryr mig inte heller vad folk tycker för vi alla är olika och det är många vuxna som har blöja, jag älskar att ha blöja på mig och kommer alltid att ha det! 

Jag har väl inte så mycket mer att skriva nu men jag ska lägga upp en helt ny bild och en bild från igår kväll. Jag skriver ganska så fort så stavfel kan komma i texten, tar alldeles för lång tid att rätta alla ord i texten.
För bilden är från igår då jag precis hade tagit på mig ny torr blöja innan gårdagens nyårsfirande 
Den andra bilden här tog jag för bara 10 minuter sen ungefär med en ny blöja och en napp när jag ligger i sängen och kollar på film.

Kommentarer:

1 Alissa:

Du verkar haft det trevligt över nyårs helgen. Ha en jätte bra fortsättning på det nya året!

Kommentera här: