Dricker välling innan läggdags

Hej. Just nu ligger här jag både bytt till en helt ny och torr blöja och även borstat mina tänder så nu ligger jag framför Tv:n och dricker välling i en nappflaska innan det är läggdags för jag dricker aĺltid i nappflaska, dricker till och med i nappflaska när jag är borta. Det här kommer bli mitt sista inlägg på bra länge nu för jag har mycket annat att jag göra än att blogg och det tar dessutom ganska mycket tid att blogga och uppdatera så när vi flyttar till en större lägenhet den 31 oktober så har jag inte så mycket tid, jag kan även påpeka att vi också har sagt upp vårt Internet så både jag och min flickvän använder mobildata när vi är inne på Internet och jag får 40 GB då jag laddar på min mobil varje månad men just nu finns inte tiden för att blogga så det kanske kommer ett blogginlägg varje månad ett tag framöver men då jag inte kommer att blogga så ofta så jämnar det ju ändå ut sig för då kommer det ju istället bli mycket längre inlägg för det hon ner ju hända mer när jag bara bloggar en gång i månaden, kommer ägna mig mer åt Instagram ett tag framöver för Instagram tar inte lika mycket tid som att blogga så nästa inlägg kommer nog i slutet av nästa månad så ska jag även försöka ta några nya bra bilder på mig i blöja och kanske till och med kan ta bilder på mig när jag är ute och kan då visa upp hit mycket blöjan syns ute.

\n

Imorgon slutar min flickvän 17:00 och jag slutar redan 12:30 som jag gör varje fredag så då blir det att hämta min flickväns dotter på dagis imorgon när jag har slutat och efter det så ska vi iväg till affären för jag handlar varje fredag efter jobbet så då blir det att köpa massor med mat och fylla frysen och så blir det ju såklart också att köpa mer blöjor, det brukar kännas konstigt att ha blöja bär jag går med min flickväns 4 åriga dotter för hon har inte blöjor eller jo hon har blöjor men bara på natten men jag tycker ändå det är kul för jag skulle inte ens klara av att vara utan blöja i en sekund för nu har jag haft blöja på mig dygnet runt i så många år att jag inte ens känner när jag blir nödig. Nu ska jag snart sova för imorgon är sista jobbdagen innan helgen.

Här kommer en helt ny bild på mig när jag dricker välling ur nappflaskan och blöjan syns även på bilden. Vi får se när nästa inlägg kommer men som jag skrev så kommer det dröja ett tag.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: