Hämtat nyckeln till nya lägenheten idag

Hej. Då har jag och min flickvän precis hämtat nyckeln till våran nya lägenhet och imorgon bitti vid 08:00 så kommer jag och min flickvän börja flytta och vi kommer att hålla på tills imorgon kväll nångång och vi har sagt att vi ska försöka hinna klart med hela flytten redan imorgon men om vi inte skulle hinna så kör vi resten på fredag förmiddag så det kommer bli oerhört skönt när vi väl är klara så nu ska vi väl inte göra något speciellt förutom att vi ska ta det lugnt och se lite på TV eller några filmer och och bara njuta av ledigheten eftersom både jag och min flickvän har tagit ledigt från jobbet den här veckan på grund av flytten så vi slipper stressa allt för mycket. Precis innan jag började skriva det här inlägget så bytte jag min blöja så var väldigt blöt så det kändes så skönt med en ny torr blöja igen för jag hade haft samma blöja sen i morse så den behövdes verkligen bytas.
Här kommer en helt ny bild på mig som jag precis tog då jag tagit på mig en ny blöja. Nu har jag inte så mycket mer att skriva för den här gången så det blev ett ganska så kort inlägg.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentarer:

1 Alissa:

Hoppas ni kommer trivas där. 👍

Svar: 👍
bebisdygnetrunt.webblogg.se

Kommentera här: