Söndagsmys

Hej. Just nu sitter jag och bara tar det lugnt här hemma framför Tv:n och myser när det bara regnar och regnar ute så idag blir det en innedag. Jag har precis kollat på Curling på svt1 men det är slut nu så jag ska väl se om det är någon bra film på tv, brukar ju vara mycket filmer på TV3 på helger. Ibland är det så skönt att bara titta på tv för jag kollar inte så jättemycket på tv annars med tanke på att jag jobbar från 06:00 till 16:00 varje då och jpbbar dessutom på helger men idag blir det tv hela dagen, och jag och min flickvän har ju flyttat till en större lägenhet med hennes dotter så jag har inte direkt kollat på tv på över 2 månader förutom om det har varit sport på tv men skönt att vi nästan är helt klara nu, ska bara sätta upp gardiner men vi tänkta vänta till första advent för då ska vi sätta upp julgardiner, vi kan ju sätta upp det redan nu men jag tycker att man ska vänta till samma helg som första advent, vi ska också sätta upp en taklampa i vardagsrummet nu till veckan för det har vi inte heller hunnit att göra. Jag sätter för tillfället med bara blöja och en t-shirt på mig här framför Tv:n för jag tycker det är så skönt att sitta med bara blöjan på och är så mysigt, jag bytte blöjan vid 9 imorse så jag har haft den några timmar men byter inte förrän senare i eftermiddag om det behövs, blöjan är väl lite blöt just nu men inte mycket. Nu ska jag fortsätta se på tv och bara mysa här hemma...

Här kommer också en bild som jag tog nu precis när jag sitter och kollar på tv med bara blöja på mig och en t-shirt och så en napp i munnen.


Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er alla!

Kommentera här: