Ska ut ikväll!

Hej. Idag fyller jag år och jag har egentligen inte så mycket tid att skriva här på bloggen men jag tar mig tid för det är över en vecka sen förra inlägget, idag har jag kollat på skidor hela dagen på tv och ska snart se på hockey på TV4. Jag är själv hemma nu för min sambo jobbar hela helgen, hon jobbar på Intensivvårdsavdelningen på lasarettet i Örebro så hon med tanke på det jobbet hon har så måste hon jobba mycket helger och nätter men det är bara skönt att sitta för sig själv och bara ta det lugnt. Ikväll ska jag till en granne, har blivit bjuden på smörgåstårta och så blir det några öl men jag fyller 29 år så jag firar inte just, jag firar bara min födelsedag då jag fyller jämt. Nu sitter jag bara och väntar på att hockeyn ska börja så jag äter lite chips och dricker en Cola, Jag var på Systembolaget igår efter jobbet och köpte en hel låda öl och en flaska vin med det är för tidigt att ta nån öl nu, efter hockeyn vid 18:00 blir det några öl innan jag ska bort och så blir det ju även några öl hos min granne. Jag kommer väl hem från min granne vid 02:00 inatt nångång men han bor ju bara cirka 1 minut från mig och min sambo så är ju inte alls långt att gå men det leka bli skönt att komma ut lite ikväll för det är inte alls ofta jag är ute på fest, jag och min sambo brukar för det mesta sitta hemma och dricka några öl. Innan jag började skriva det här inlägget så duschade jag och så satte jag också på mig en ny blöja vilket också var så skönt med en ny blöja på sig. Här kommer också några bilder...
Jag har redan packat grejer som jag ska ha med till min granne på festen ikväll. Har packat i 12 starköl, några folköl, en vin flaska och naturligtvis extra blöjor, viktigt att ha med extra blöjor för jag har ju blöja dygnet runt som ni vet, jag har med mig 5 extra blöjor när jag ska på fest ikväll även fast jag bara brukar byta kanske 1 eller 2 gång varje kväll. Blir nog att byta 2 gånger ikväll och inatt för ska ju som sagt dricka öl ikväll och då brukar man ju behöva kissa oftare och så kommer jag ju hem sent, kommer hem vid 2 inatt.
En bild när jag sitter i köket och bara tar det lugnt här hemma med bara blöja och en t-shirt på mig 
Här kommer en bild när jag precis har discot och då jag också tagit på mig en ny blöja. Jag har också napp i munnen som jag har ibland.
Fjärde och sista bilden så har jag tagit på mig även byxor över blöjan så nu ska jag snart sätta mig vid Tv:n i vardagsrummet och se på hockey på TV4 som börjar 14:30.

Stavfel kan tillkomma i texten eftersom jag skriver från mobilen och skriver väldigt fort så jag orkar inte rätta varenda ord jag skrivit, tar för lång tid att rätta alla orden.

Efter hockeyn vid 18:00 blir det att dricka några öl innan jag ska bort på fest. Ska vara hos min granne 20:00, kommer hem inatt nångång. Min vänner vet också att jag har blöja för jag pratar om det helt öppet för jag skäms inte det och mina vänner säger också att det inte spelar någon roll vad man har på sig, alla är ju olika som tur är, skulle inte alls vara kul om alla var lika. 

Jag kommer få en jätte trevlig lördagskväll så hoppas ni också får en fortsätt trevlig lördag, ha en fortsatt trevlig helg

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er alla!

• Kategori: Allmänt, Bilder, Blöja; • Taggar: Bilder, Blöja, Blöja dygnet runt, Bĺöjor, Fest, Folköl, Granne, Napp, Party, Sambo, Smörgåstårta, Vin, Öl; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Elvira :

Hej! Jag är 16 år och är också intresserad av blöjor. Jag brukar ta min lillebrors blöjor och sätta på mig en blöja i bland. Jag läser din blogg nästan varje dag 👍🙂😀

2 Timmy :

Ha det så trevligt ikväll!

Kommentera här: