Snart julledig

Hej. Det här är som för många andra min sista arbetsveckan innan jag är julledig och iår är jag också ledig mellandagarna och det är första gången på flera år som jag inte jobbar mellandagarna så när jag blir julledig så ska jag bara njuta. Iår ska jag fira jul med min flickvän och hennes dotter hos min flickväns föräldrar för jag har blivit bjuden dit till jul så det är första gången jag inte firar jul med min mamma och mina syskon, min mamma brukar i vanliga fall göra all julmat så vi brukar fira där men i våras flyttade min mamma in på äldreboende så lite svårt att fira jul där med massor av gäster me såklart så kommer jag ju absolut att åka till mamma en stund på julafton och önska henne god jul också, men kommer ju såklart bli konstigt att fira jul på annat håll men ska ändå bli kul, jag gillar min flickväns föräldrar också för vi kommer alltid jättebra överens, min pappa har jag dock ingen som helst kontakt med fast han bara bor cirka 10 minuter från mig och min flickvän, har brutit kontakten med pappa eftersom han är alkoholist och vill inte ha något att göra med såna som dricker alkohol hela dagarna, jag dricker ju också ibland men inte varje helg. Jag har precis kommit hem från jobbet och sitter bara och tar det lugnt men ska väl börja med maten om en stund så maten är klar då min flickvän kommer hem vid cirka halv 7.
Här kommer också en bild som nyss är tagen då jag satte mig en ny blöja direkt jag kom hem, har haft samma blöja sen tidigt imorse, napp i munnen på bilden också!👍🙂😀 

Ha det bra så hörs igen, sköt om er!

Kommentarer:

1 Alissa :

Ha en jätte trevlig jul och så hoppas jag snart du skriver ett nytt inlägg. Läser din blogg så ofta jag hinner👍🙂💛

Svar: Ha en trevlig jul du också!
bebisdygnetrunt.webblogg.se

Kommentera här: