Dags att lägga sig och sova snart

Hej. Ja, som ni har märkt så har det varit ganska så dött på min blogg senaste tiden men jag har just nu väldigt mycket att göra både hemma och på jobbet för jag och min flickvän flyttade ju till en ny lägenhet den 31 oktober och det är först nu vi börjar få ordentlig ordning hemma, vi har idag satt upp julgardiner och packat upp resten av flyttlådorna, och igår så,satte vi upp våran julbelyssning på balkongen, vi skulle egentligen sätta upp julbelyssningen förra veckan men då hade vi så mycket annat att göra men äntligen fick vi lite tid över igår så nu sitter våran julbelyssning ute på balkongen. Igår kväll efter jobbet så åkte jag till Elgiganten och köpte en ny mobil, mobilen jag köpte blev Samsung Galaxy A40 och mobilen har mycket bättre kamera och så går också Internet mycket snabbare så jag är riktigt nöjd med den här mobilen än så länge. Nu har jag precis borstat mina tänder och så har jag även satt på mig en ny torr blöja för natten för när jag ska sova vill jag ha en torr blöja så nu har jag samma blöja tills jag vaknar imorgon för då byter jag blöja innan jag åker till jobbet vid 05:30 imorgon för blöjan är nästan alltid blöt när jag vaknar varje morgon. 

Jag har ju som ni vet blöja på mig dygne runt och älskar det, jag känner mig bekväm med att ha blöja, har ju haft på mig blöja dygnet runt väldigt länge, jag bryr mig inte om vad folk säger om det, alla är ju olika som tur är, när jag och min flickvän började dejta för 2 år sen så visste hon redan att hade blöja på mig dygnet men min flickvän bryr sig inte om vad man har på sig utan det viktigaste är hur snäll och glad man är så insidan är viktigast. Jag kommer alltid att ha blöja på mig dygnet runt för jag älskar det!
Här kommer också en bild som nyss är tagen när jag precis satt på mig en ny torr blöja för natten men jag ska ligga och se på tv en stund, lägger mig och sover vid 22:30 ungefär.
Ligger i sängen framför Tv:n innan jag ska sova. Börjar jobba 06:00.

Godnatt på er alla!

Ha det bra så hörs igen, sköt om er alla!

Kommentera här: