God jul till er alla!

Hej. Jag har inte så mycket tid att skriva men på bloggen idag för jag och min flickvän ska bort idag till min flickväns föräldrar för att fira jul så det kommer bli så mysigt och så är det också första julen jag kommer fira med min flickväns föräldrar. Jag har precis blivit klar i duschen och även fått på mig en ny torr blöja och idag har jag faktiskt kalsonger över blöja för det brukar jag har varje jul för då sitter blöjan mycket bättre och även lite hårdare men jag har ju såklart med mig extra blöjor för är ett måste. Jag håller på att grejar samtidigt som jag skriver här på bloggen och så gör jag iordning en väska med lite grejer vi ska ha med oss till min flickväns föräldrar, vi ska åka förbi och önska God jul till min mamma också, min mamma bor på ett äldreboende. 

Jag har haft blöja på mig dygnet runt i flera år och älskar det och jag bryr mig inte heller vad folk tycker för det är massor med vuxna som har blöja och jag kommer alltid att ha blöja. Men Nu har jag inte tid att skriva mer tyvärr så det här blev ett väldigt kort inlägg.

Båda bilderna är precis tagna 

Så här ser min jul ut idag tillsammans med min flickvän: 13:00så ska vi vara hos min flickväns föräldrar, 14:00 Så blir det julbord, 15:00 kalle Anka för dom som vill se det men jag brukar inte inte kolla på Kalle Anka och blir nog inte det iår heller för blir nog att prata med och umgås, vi har inte heller så mycket barn på plats, min flickvän har ju en dotter så det blir nog 2 barn på vårt julfirande idag. Och om jag hinner idag så kan jag ta några bilder på mig och min flickvän och lägga upp här när jag skriver nästa gång på bloggen och så får vi se om min flickväns dotter kanske är med på den bilden, kan ju vara kul för er som läser min blogg att se hur min flickvän ser ut eftersom jag skriver ganska så mycket om henne. Och så ikväll blir det också några öl.

Det här min och min flickväns första jul ihop för innan firade hon hos sina föräldrar och jag firade gos min föräldrar, men i våras gick min pappa bort i cancer och min mamma fick då flytta in på ett äldreboende så det blir våran första riktiga jul ihop. Min flickväns föräldrar ska vara barnvakt åt hennes dotter till på torsdag så vi kan dricka några öl och ha en trevlig jul med bra musik och fest, har min flickväns dotter varit med oss hela kvällen så har jag inte druckit något för jag dricker inte alkohol i närheten av ett barn. Jag och min flickvän är bjuden på en julfest hos en granne 19:30 så det blir ett antal öl ikväll, vi kommer väl hem nångång vid 02:00 eller. God jul och ha det bra!
Hoppas ni också kommer få en så bra jul och tand om varandra över jul så hörs vi!

God jul och ha en riktigt underbar jul!

Ha det bra så hörs igen, sköt om er!





Kommentarer:

1 Timmy :

God jul och hoppas ni får trevligt!

2 Alissa:

Tack för trevlig läsning och God jul.👍🙂 Ni verkar få en underbar jul!

Kommentera här: