Ska dricka välling

Hej. Just nu ligger jag här hemma i soffan tillsamma med min flickvän och hennes dotter och bara myser och har det gott framför Tv:n och jag har en ganska så blöt blöja för jag bytte när jag kom hem från jobbet så sen 16:30 har jag haft samma blöja men har inte orkat bytt för vi har suttit och kollat på My 600 LBlife på kanal11 som vi ser på nästan varje dag och det är ett bra, intressant och otäckt program från USA där man får följa personer under ett helt år som väger över 280 kg och ska gå ner i viktigt och vissa väger till och med långt över 300 kg så det är få ska intressant att se hur dom klarar av att leva, jag väger ju bara 63 kg nästan 64 och är hel med mon vikt och jag äter oftast rätt mat och tränar mycket också. My 600 LBlife börjar 19:00 och slutar 20:00, kan starkt rekommendera programmet om ni inte är känsliga för det kan vara otäck för dom göra ofta fetmaoprationer i programmet. 20:00 så kollade vi på idol och det slutade ju precis nu och det vet ju alla vad det är så idol skriver jag inget om, däremot såg jag och min flickvän en ny tv-serie på svt1 igår som heter Tjuv och polis där såna som inte är kriminella ska begå brott för att se hur långt tid det tar innan sona som aldrig begått brott förut klarar sig undan utan att göra något misstas så det är också intressant. Just nu har min flickvän gjort iordning en napp med välling åt mig och o vanliga fall gör all tid jag min välling men jag frågade om min flickvän ville hjälpa mig med den idag så jag får se lite på tv innan det är läggdags för jag sitter och ser på en gammal tv serie på tv12 med MR Bean nu och 21:30 så ska jag se Mitt liv som snut med MR Bean så en hel timme med MR Bean på tv12 varje måndag. När klockan är 22:00 Ska jag byta min blöja, borsta tänderna, stoppa en napp i munnen och lägga mig och sova. Börjar jobba klockan 7 imorgon bitit. När jag skriver ett inlägg här på bloggen då vill jag ha ett ganska så långt inlägg som möjligt så det finns mycket att läsa men det är inte alltid så lätt att komma på vad man ska skriva om för ämnen men det här inlägget blev långt är nöjd för det men är inte riktigt färdig med detta inlägg än. Jag har fått mejl från em av mina följare på Instagram som också läser min blogg och länk till mon blogg finns på min Instagram och han ville vet hur det kommer sig att jag älskar att ha blöja så jag kan väl skriva lite om det också nu. Jag har väl alltid varit intresserad av blöjor och redan när jag var 7 eller 8 år blev jag jätte nyfiken på blöjor och då bär jag var runt 8 år så tog jag en handduk och satte på mig mellan benen och låtsasdes då ha ha blöja men det blev först då jag flyttade hemifrån 2010 jag fick mer frihet så direkt jag flyttade till egen lägenhet så köpte jag direkt blöjor och från och med 2012 så har började jag med blöja dynget runt för jag tycker det verkade mysigt att aĺltid ha på sig blöja och på min Instagram följer jag över 100 personer som är mellan 20 och 40 år som också har blöja dygnet runt så nu tror jag inte jag missat  något. Jag vet inte om jag har något mer att skriva just nu men har jag missat något så skriver jag såfall det i mitt nästa inlägg för det är lätt att missa eller glömma något då man skriver ett långt inlägg.
Här kommer 2 bilder på mig med blöja och napp och dom här bilderna är alldeles nyss tagna.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!
• Kategori: Bilder, Blöja, Favorit inlägg; • Taggar: Bilder, Blöja, Diaper, Instagram, MR Bean, TV, Välling, baby, bebis, blogg, blogg.se, napp, nappflaska, pacifier; • Kommentarer (0)

Kommentera här: