Hemma från jobbet

Hej. Nu har jag precis kommit hem från jobbet och är ganska så trött men får inte sätta mig och ta det lugnt än ett tag för det finns viktigare saker att göra än att sätta på TV direkt man kommer hem dom många gör. Direkt när jag kommer hem från jobbet så brukar jag alltid kolla immun blogga och idag idag när jag kom hem från jobbet hade jag fått 237 besökare dom 24 senaste timmarna så det är bara att tack er alla som läser min blogg, när jag har kollat bloggen så kollar jag om min blöja behöver bytas och det och i regel så byter jag aĺltid blöjan för det brukar behövas efter en lång arbetsdag och så fort jag bytt blöjan så sätter börjar jag med maten för min flickvän slutar 18:00 och då brukar jag inte hinna ha maten klar men vid 18:30 är maten för det mesta klar och så efter maten diska jag och sen efter det så brukar bosätta oss framför Tv:n och då är nog klockan ungefär 19:45 så blir inte mycket tid att se på TV på vardagarna när vi jobbar. Vi brukar i regel se på idol varje kväll när det är och är det sport så kollar vi på det så idag blir det ingen middag direkt för det är EM kval för Sverige i U21 så den matchen ska vi se 18:30 så blir bara något enkelt idag. Den 31 oktober flyttar ju jag och min flickvän till en större lägenhet tillsammans med min flickväns 4 åriga dotter så en tid framöver kommer jag nog inte ha den minsta möjlighet att blogga för vi ska börja redan nästa vecka och köra bort skräp och sånt till tippen så då blir då svårt att hinna blogga. Nu kände jag precis på min blöja och den var väldigt blöt så jag ska gå och byta min blöja så det ska bli skönt att få en ny och torr blöja igen. 
Här kommer också en helt ny bild på mig och här syns blöjan tydligt som ni ser pch den är ocksåganska så tjock och så är blöjan väldigt blöt som jag har på mig så nu ska jag gå och byta min blöja.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: