Har mycket att göra i helgen...

Hej. Nu har jag precis kommit hem från jobbet och väntar nu på min flickvän som också kommer hem snart för hon slutar i vanliga fall 16:00 även på fredagar men jag slutar 12:30 varje fredag. Min flickvän jobbar även helger ibland så nästan varje dag hämtar jag min flickväns dotter på dagis när jag slutar men idag slapp jag det när min flickvän slutar så pass tidigt också idag. Jag har precis bytt min blöja för det behövdes för den var ganska så våt så skönt att få en ny blöja på sig och när min flickvän kommer hem så ska vi idag köra bort skräp till tippen och det tar nog några timmar och efter det ska vi åka förbi Systembolaget och köpa en hel låda öl och en flaska vin tills ikväll för när vi ska hålla på i stort sett hela eftermiddagen så tänkte vi ha en egen fest bara hon och jag samt min flickväns dotter. 

Jag har fått ganska många nya läsare den här vecka så jag kan väl skriva lite om mig igen för det har jag inte gjort sen jag skrev mitt första inlägg på bloggen. Jag är en man som är 28 som bor ihop med min flickvän Tindra som är 25 och hennes dotter Alice som är 4 år. Som ni har märkt på bloggen så har jag på mig blöja och har haft det i många år och jag har på mig blöja dynget runt och året om för nu har jag haft blöja på mig dygnet runt i så många år så att jag inte ens känner när jag är nödig men jag älskar det. Och ja om ni undrar så är blöjan ganska så tjock efter som jag alltid har på mig blöja så den syns ganska mycket ute men jag bryr mig inte om vad folk tycker för jag älskar det och jag kommer alltid att ha blöja på för att jag älskar det. Min flickvän har också dom senaste veckorna börjar bli intresserad av att ha blöja på sig och jag kommer så småningom lägga upp bilder även på min flickvän här. 
Här kommer en helt ny bild på mig som nyss är tagen och så här ser det ut när jag har blöja på migunder mina byxor och den syns ju rätt så mycket.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: