Godmorgon

Godmorgon. Vi sitter just nu och äter frukost här hemma och funderar ut vad vi ska hitta på idag men det regnar så idag blir det nog kanske några filmer framför Tv:n. Igår var vi till badhuset jag, min flickväns och min flickväns dotter där vi var i över 3 timmar och hade så kul ihop och om ni undrar hur jag gör med blöjorna när jag badar i badhuset så kan jag skriva jag beställer större badblöjor från nätet så jag har alltså blöja bär jag badar också för jag har haft blöja på mig så många år nu så jag känner inte när jag jag är nödig så jag behöver ha blöja dygnet runt och älskar. När vi badar i badhus så syns j6 såklart blöjan mycket men jag ber mig inte om det för jag tycker vara det är kul när folk eller det är mest barn som kommer fram och frågar om jag har blöja så då brukar jag förklara att jag haft blöja på mig dygnet runt i väldigt många år och säger också att jag inte känner när jag behöver kissa eller är nödig för jag har ju som sagt blöja dygnet runt så jag både kissat och bajsar och tycker att det är så mysigt med blöja. Igår köpte jag och min flickvän chips, dipp och en stor 2 liter Cola som vi dock aldrig öppnade så det passar ju bra med lite gott framför Tv:n idag när det är så dåligt och regnigt väder ute idag så idag blir det nog film med min flickvän och hennes dotter hela dagen med undantag av att det är hockey på SVT1 16:00. Här kommer och en helt ny bild på mig som är tagen nu på morgonen då jag precis bytt min blöja för blöjan är våt varje morgon då jag vaknar.

Ha det bra så hörs vi igen någon annan dag, sköt om er och ha en fortsatt trevlig söndag.
• Kategori: Bilder, Blöja, Helg; • Taggar: Bild, baby, badblöja, badhuset, bebis, blöja, chips, cola, diaper, dipp, frukost, godmorgon, kissat, napp, regnar, torr; • Kommentarer (0)

Kommentera här: