Flyttar till större lägenhet 31 oktober med min flickvän

Hej. Just nu sitter jag på jobbet och äter och jag en viktig sak att skriva därför jag inte kan vänta tills jag kommer hem från jobbet ikväll så lägger upp ett inlägg nu medan jag har tid. Igår var jag och min flickvän på en lägenhetsvisning och bestämde och vi pratade ihop lite och då kom vi överens om att vi båda älskade lägenheten och det är 3 rum och kök och eftersom mon flickvän har en dotter och vi har även bestämt att skaffa barn ihop också så är det ett perfekt läge för små barn för det är en ganska så stor lekplats på gården där och 5 minuter till närmsta dag is och cirka 15 minuter till närmsta skola så vi har bestämt att köpa lägenheten så redan den sista oktober får vi flytta in vilket betyder att jag inte kommer ha så mycket tid att blogga som ni säkert förstår för vi kommer ha så mycket att göra en tid framöver men då det finns tid så kommer jag lägga upp nya blogginlägg. Jag hoppas ni har full förståelse att jag då inte hinner uppdatera bloggen lika ofta för när jag skriver ett blogginlägg så vill jag ha ett långt inlägg. Vi har också bestämt oss för att vi ska köpa mycket bytt till våran nya lägenhet och jag har tänkt att köpa en helt ny säng och kasta min gamla säng och jag har börjat kolla på sängar på nätet och så ska jag faktiskt beställa ett skötbord för vuxna som gillar att ha blöja och var liten. På min Instagram följer jag över 150 personer som älskar att ha blöja också så jag har fått inspiration från några därifrån där jag satt att vissa bytt sina blöjor på skötbord så jag ska skicka efter ett sånt skötbord ikväll från nätet då jag kommer hem från jobbet. Jag har precis ätit makaroner och köttfärssås och kollat just nu om min blöja behöver bytas och den är ganska blöt och jag har inte ens känns att jag varit kissnödig jag har ju vant mig av att ha blöja på mig dygnet runt så det är nog därför jag inte känner när jag behöver kissa, har haft blöja på mig dygnet runt sen 2012 och älskar det! Här kommer en bild på mig som jag tog imorse när jag hade bytt min blöja innan jag åkte till jobbet, min blöja är blöt varje morgon då jag vaknar.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!



Kommentera här: