Tagit ut semester nästa vecka

Hej. Nu är det bara en ända arbetsdag kvar innan det är helg och även en veckas ledighet eftersom jag och min flickvän flyttar den om en vecka till en större lägenhet så har både jag och min flickvän tagit ut en veckas semester så vi ska slippa stressa för det är ju inte ofta man flyttar och det kan ju också vara skönt med lite extra ledighet för jag är aldrig hemma från jobbet annars så det ska bli så skönt, senaste jag tog ledigt från jobbet var det året jag fyllde 25 år men det är hela 4 år sen jag fyllde 25 så det var längesen så det ska iallafall bli jättemycket att bara få ta det lugnt och sova ut ordentligt utan att behöva stressa på grund av att vi flyttar nästa torsdag. Jag och min flickvän ska hämta nyckel till våran nya lägenhet på onsdag eftermiddag så då har vi bestämt att vi ska börjar flytta redan vid 08:00 nångång på torsdag och vi ska försöka att bli klar med allt redan samma dag som vi börjar för på nästa lördag då det är halloween så har jag och min flickvän bestämt oss att vi ska gå på halloweenparty för vi har blivit bjudna på en fest och vi vill gärna gå för min flickväns mamma har sagt att hon kan vara barnvakt åt min flickväns dotter så om vi har lust och orkar gå på halloweenparty efter flytten så kan vi gå dit.  Nu har jag som sagt kommit hem från jobbet precis och bytte min blöja precis innan jag skrev det här inlägget för blöjan var ganska så blöt för jag har haft samma blöja sen imorse så den behövdes verkligen bytas så det var så skönt att få en torr blöja på sig igen så nu ska jag börja med maten så maten är klar när min flickvän kommer hem vid 18:00 och sen när vi har ätit ska vi se på TV och 21:00 Ikväll ska jag se på fotboll på kanal9 då Malmö spelar fotboll mot Lugano i Europa League och då får vi ju naturligtvis hoppas att vårt Svenska lag vinner. Här kommer också några bilder.
Här kommer första bilden då jag precis bytt min blöja och blöjan är ganska så tjock men det måste den ju vara eftersom jag alltid har på mig blöja, jag har blöja dygnet runt och älskar det och jag bryr mig inte heller vad folk tycker om det och jag känner flera som också gillar att ha blöja.
Här kommer ännu en helt ny bild som nyss är tagen.
Tredje och sista bilden har jag tagit på mig mina jeans igen efter blöjbytet och så har jag även en napp i munnen på bilden och på den här sista bilden syns det också tydligt hur tjock blöjan verkligen är som jag har på mig för den är så tjock att jag inte ens kan stänga mina ben ordentligt men det är ju bara skönt och det här var allt för den här gången, det kan komma stavfel i texten för jag skriver ganska så fort och orkar inte rätta hela texten.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: