Söndagsmys i soffan

Hej. Just nu sitter jag här hemma i soffan och bara tar det lugnt och myser med min flickvän och hennes dotter och har precis bytt min blöja och så har jag en ny napp i munnen som jag igår fick av min flickvän och hennes dotter och på själva nappen så står det "Rock Baby". Jag, min flickvän och min flickväns dotter var på höstmarken igår för att kolla runt lite om det finns något fint att köpa hem till vår nya lägenhet som vi flyttar till den 31oktober och det fanns rätt så mycket men ändå inget vi ville ha förutom en rosa lampa till min flickväns dotters rum som bara kostade 39 kr och efter en på marken så sa min flickvän att hon och hennes dotter skulle fixa en liten grej eller en överraskning så då gick jag själv på marken ett tag eller man tror ju nästan alltid folk man känner när man går på en marknad så det blev att prata med många bekanta. Senare igår på eftermiddagen när vi kom hem från marknaden och även från McDonalds för vi åt på McDonalds innan vi kom åkte hem så när vi kom hem från marknaden så kom min flickväns dotter med en grej i handen och det var ett paket med nappar och det var 3 jättesöta nappar som dom hade köpt på marknaden och ena nappen stod det "Rock Baby" på och det är just den nappen jag har i munnen just nu samtidigt som vi ser på serien Scrubs på dvd och bara myser och har det skönt den här lugna söndagen. Vi har haft det jättetrevligt den helgen och nu känns det att hösten är här för det är väldigt kyligt och då är det extra skönt med att blöja på sig för blöjan värmer så mycket för blöjan jag har är ju så tjock, blöjan måste ju vara extra tjock som jag har på mig eftersom jag som sagt har på mig blöja dynget runt och jag älskar det. Nu har jag nog inget mer att skriva för den här gången så nu får vi helt enkelt se bär jag hinner skriva nästa gången, nästa inlägg kommer nog i september för nu kommer jag nog inte hinna blogga eftersom vi flyttar 31 oktober så vi har hur mycket som helst att göra en tid framöver.


Här kommer också 2 helt nya bilder på mig och syns det tydligt på bilderna hur tjock blöjan är som jag har på mig och så här jag nappen i munnen som det står "Rock Baby" på

Ha det bra så hörs vi igen, Sköt om er!

Kommentera här: