Fotbollskväll och party

Hej. Då är det lördagskväll och jag sitter tillsammans med min flickvän och dricker några öl och laddar upp inför Sveriges borta match mot Malta som startar 20:45 på TV4 och det borde bli 3 poäng i EM-KVALET men borta matcher kan vara svårare fast det är ett så pass mycket sämre lag men det måste iallafall bli 3 poäng annars är det naturligtvis inte godkänt och så hoppas jag dessutom att Spanien vinner över Norge för det är Norge som ligger efter Sverige och vinner Spanien samtidigt som Sverige också vinner borta mot Malta så har Sverige ett riktigt bra läge att gå till fotbolls-VM nästa år år. Innan jag började skriva det här inlägget så bytte jag min blöja för jag hade haft samma blöja sen imorse så blöjan var dyngsur så den behövdes verkligen bytas och dessutom så sitter jag och min flickvän och dricker några öl och festa ikväll så när man dricker öl eller alkohol så blir man ju mer nödig men som jag har skrivit här på bloggen tidigare så har ju jag haft blöja på mig dygnet runt i så många år nu så att jag inte ens känner när jag blir nödig så jag måste ha blöja nu och vågar inte gå utan blöja i en sekund men jag kommer aldrig sluta med blöja för jag älskar det och bryr mig heller om vad folk säger. Nu sitter vi i köket och dricker öl spelar musik och har det gött och så var det också så himla skönt att på sig en ny torr och ren blöja för 20:45 börjar fotbollen och så efter matchen blir det väl på också fortsatt party till cirka 3 eller 4 inatt och i imorgon ligger man väl bakfull i stort sett hela dagen, det var ett tag sen jag drack öl nu så ska bli trevligt med en fest ikväll och inatt!👍🤘🍷🥂🍻 Här kommer också några bilder på mig i Sverige tröja och Sverige kortbyxor...🍻🍺🇸🇪
Här kommer första bilden som jag nysstog i min Sverige tröja och mina Sverige kortbyxor och blöjan som jag har på mig är så tjock som ni ser för den syns väldigt mycket men jag behöver ju ha tjocka blöjor på mig eftersom jag har blöja på mig dygnet runt.

Här kommer andra och sista bilden i det här inlägget och här så har jag dragit upp tröjan så ni skulle få se hur min blöja ser ut under mina Sverige kortbyxor. Det var allt för den här gången och nu ska jag fortsätta festa och ladda upp inför Sveriges borta match mot Malta 20:45 och heja på vårt lag ikväll och det hoppas jag såklart att ni också gör. Skål på er alla och ha en fortsatt trevlig lördagskväll. 

Stavfel kan komma i detta blogginlägg då jag inte just nu är helt nykter då jag skriver det här och så skriver jag också ganska fort och orkar inte rätta varenda ord jag skriver men vem bryr sig om man skriver ellet stavar något ord fel, huvudsaken är ju att man kan stava. 

Jag testar inte alls ofta så ska bli så kul och härligt med party ikväll och inatt inatt tillsammans med min flickvän. Min flickväns dotter är hos min flickväns mamma tills ikväll så hon är barnledig vilket gör att vi kan dricka lite mer än vad vi hade kunnat gjort annars.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

• Kategori: Bilder, Blöja, Favorit inlägg, Helg, Minnen; • Taggar: #babyboy, Alkohol, Bilder, Blogg, Blogg.se, Blöja, Blöjan, Blöjor, EM-Kval, Fest, Flickvän, Fotbollskväll, Fotbollsparty, Landslag, Malta, Party, Sambo, Skål, Svenskafans, Sverige, Torr, baby, bebis, diaper, Öl; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Ulrika:

Hur många 3,5 får det plats innan du måste byta blöja och hur lång tid tar det?

Kommentera här: