Flyttar tillsammans med min flickvän 31 oktober till större lägenhet

Hej. Då är det återigen helg och dagarna går hur fort som helst och nu är det inte heller långt kvar innan jag och min flickvän flyttar, vi hämtar nycklarna till våran nya lägenhet den 31 oktober och nu är vi dessutom klar med att som man måste göra innan en flytt, vi har städat hela lägenheten ordentligt, putsat alla fönster kört bort hur mycket skräp som helst till tippen och så har vi nästan packat klart alla våran flyttkartonger så det känns oerhört skönt att ha gjort det mesta och det som är jobbigast och så den veckan som jag och min flickvän flyttar så har vi alltså tagit ledigt hela den veckan från våra jobb så vi inte behöver känna oss stressade så det kommer ju såklart bli så skönt när allt är klart, den lägenheten vi ska flytta till 31 oktober är större så vi alla får plats bättre eftersom min flickvän har en dotter som är 4 år så det ska bli skönt att slippa trängas och få mer utrymme, vi har köpt en bostadsrätt för det är billigare hyra och så gillar jag inte heller hyresrätter så vi kommer så småningom också anlita hantverkare och några andra när vi flyttat in som ska renovera våran nya lägenhet men det tänker vi inte på så mycket just nu eftersom det inte heller är så långt kvar till jul så vi rustar våran lägenhet nångång i februari-mars nästa år och vårt mål är att allt då ska vara färdigt till sommaren 2020 så vi har som sagt en hel del att göra även då vi flyttat in i våran nyköpta lägenhet men jag längtar och så ska bli så trevligt med lite nytt också. Just nu sitter jag bara här hemma och tar det lugnt och dricker några öl tillsammans med min och har även en helt torr blöja på mig för jag bytte min blöja precis innan jag skrev detta inlägg för jag hade haft samma blöja sen imorse och blöjan var dyngsur, jag hörde bort det sista skräpet till tippen direkt jag sluttade jobbet idag så jag hade det gjort så nu har vi inget mer som ska till tippen innan vi flyttar vilket faktiskt är så skönt. Ikväll ska jag och min ha party men vi har min flickväns dotter hemma så blir väl ganska lugnt och vi har inget besök Här hemma eller så utan det blir en lugn hemma kväll och helg men några starköl blir och vid 21:00 så tänkte jag och min flickvän sätta på hårdrock för jag beställde en hårdrocks dvd från Ginza.se förra veckan som jag fick med posten i tisdags så vi ska,se den live DVDn vid 21:00, jag beställde en live dvd med hårdrocksbandet Hardrcore Superstar och på den DVD:n får man dessutom följa med hur det ser ut innan dom kommer upp och spelar för publiken. Här kommer också några bilder.
Här kommer en bild på hårdrocks dvd som jag skrev om i texten att jag har beställt från Ginza.se och fått hem med posten nu.
Tog den här bilden för en stund sen då jag precis hade duschat och även tagit på mig en torr blöja. Nu ska jag dricka några öl och bara njuta av den här fredagen.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!
• Kategori: Allmänt, Bilder, Helg; • Taggar: Bilder, Blöja, Blöjan, Fredag, Hardrcore Superstar, Helg, Hårdrock, Live DVD, Party, Öl; • Kommentarer (0)

Kommentera här: