Flyttar till en större lägenhet med min flickvän nästa vecka

Hej. Nu är det snart dags för mig, min flickvän och min flickväns dotter att äntligen flytta till en större lägenhet nästa vecka så det ska bli så himla skönt att slippas trängas och oerhört skönt när flytten är klar för vi har gjort hur mycket som helst dom senaste månaderna på grund av flytten så vi längtar bara efter att bli klara med flytten så vi får lite lugn ro för det känns ju naturligtvis i hela kroppen då man håller på att köra skräp till tippen, städar ordentligt i hela lägenheten samt att vi har putsat alla fönster också så vi är i stort sett helt utslagna redan när klockan är 21:00 På kvällarna så det är tröttsamt att ha klockan på ringning 05:00 varje morgon då man ska åka till jobbet så då ska det bli skönt att vara ledig nästa vecka så man slipper stressa inför flytten.

\n

Just nu ligger jag i soffan och ser på TV med en ny torr blöja som jag satte på mig för en stund sen för jag vill ha en torr blöja då jag lägger mig och om några minuter ska jag dricka en nappflaska med välling innan jag efter det ska gå och borsta mina tänder och såklart sätta en napp i min mun och så ska jag gå och lägga mig får jag är hur trött som helst just nu så det bli så skönt att få lägga sig om en stund för imorgon blir det att gå upp 05:00 och göra sig iordning för jobbet. Varje morgon innan jag åker till jobbet så duschar jag, äter frukost, dricker en nappflaska med välling och så tar jag såklart på mig en ny blöja så jag har en helt torr blöja på mig när jag åker till jobbet, som ni vet har jag ju blöja på mig dygnet runt och har haft det i så många år nu så jag inte ens klarar mig utan blöjan och jag bryr mig inte heller om vad folk tycker för jag älskar det och jag kommer alltid att ha blöja på mig dygnet runt, jag tror det var allt för den här gången och det här är första inlägget sen jag började blogga som jag inte laddar upp någon bild två jag skriver men nu är jag för trött för att ta någon bild på mig så fler bilder kommer då istället i nästa inlägg.

\n

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!



• Kategori: AllmäntTaggar: Blöja, Flytt, Godnatt, Kväll, Napp, Nappflaska, Välling, lägenhet, oktober; • Kommentarer (0)

Kommentera här: