Varit i stan nästan hela dagen

Hej. Idag har jag varit i stan nästan hela dagen där först gick in på Systembolaget och köpte en hel låda öl och när jag köpt det så gick kag sen och ställde ölen i min bil innan jag gick in till en barn och baby affär och köpte dör jag köpte både nya nappar och nappflaskor samt 2 nya haklappar och efter det så gick jag till McDonalds där,jag satt och åt i ungefär 30-40 minuter och då var min blöja ganska så blöt redan så jag bestämde mig att åka hem för att byta min blöja men jag har ännu inte bytt så har fortfarande min blöta blöja på mej ska byta direkt efter jag skrivit det här inlägget. Jag har alltid på mig blöja som jag skrivit tidigare och jag älskar det även fast blöjan syns ganska,så mycket och folk kollar men jag bryr mig inte för jag är inte alls känslig så det är bara kul att folk kollar. Och idag på McDonalds så var det en flicka som kanske var i 5 års åldern som kom fram och frågade med snäll röst om det är blöja jag har på mig så då förklarade jag snällt för henne att jag har blöja dygnet runt och gillar det och så sa jag att vi alla faktiskt ät olika och innan hon gick iväg igen så hon "Tack för att du tog din tid och berättade". Önska att flera kom fram och frågade men det är mest barn för barn är ju inte alls rädda för att fråga. Vi får se om jag kanske dricker några öl ikväll men har inte bestämt än, imorgon blir det iallafall party men blir nog några öl ikväll också men nu måste jag byta min blöja för den är så blöt så jag hinner inte,skriva mer just nu. Här kommer en bild på mig som jag tog innan jag åkte till stan tidigare idag.

När jag tog denna bild idag på förmiddagen så var blöjan helt torr för jag hade nyss bytt den då men nu när jag skriver detta inlägg så är den hur blöt som helst så ska byta nu när jag skrivit det här inlägget.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: Bild, Stan, Systembolaget, baby, bebis, blöja, blöjbyte, blöjor, haklapp, hemma, kissat, napp, nappflaska, semester, öl; • Kommentarer (0)

Kommentera här: