Kolmården med min flickväns dotter på fredag

Hej. Nu har jag precis kommit hem från från min flickvän och hennes dotter där jag varit sen igår och vi har det jätte mysigt tillsammans och vi trivs jätte bra ihop och någon dag nu till veckan så ska min flickvän på begravning och det är hyfsat långt dit jag ska då vara barnvakt åt hennes dotter i 3 dagar och jag tror det skulle bli på torsdag fram till söndagen. Jag har just nu en torr blöja på mig för jag bytte blöjan innan jag åkte från min flickvän så det blir väl att sätta på någon film om en stund för jag köpte chips och dipp på väg hem. Jag frågade min flickväns dotter om hon ville åka till Liseberg, parken zoo eller Kolmården när jag ska vara barnvakt åt henne och hon svarade snabbt att hon ville till Kolmården för det är ändå stället hon inte varit på så när jag sa att vi kan åka dit på fredag så blev hon så himla glad så på fredag åker vi alltså till Kolmården och det är flera år sen jag var där, har inte varit där sen 2007 eller 2008 för det är ju inte speciellt roligt att åka dit själv så jag tycker och att det ska bli lite kul men jag åker ju dit för min flickväns dotters skull, när jag var i Kolmården senast för cirka 10 år sen så är mitt största minne därifrån delfinerna och deras show dom hade, delfinshowen var mäktig och häftig och hoppas få uppleva det på fredag igen med min flickväns dotter. Det ska bli spännande att gå på Kolmården en hel dag och så ska det bli kul och roligt att gå bland mycket folk med blöja på mig och gäller att ha med mig extra blöjor men räcker inte blöjorna jag har med mig så är det ju bara att stanna vid en affär efter vägen och köpa blöjor för jag har ju blöja på mig dygnet runt och älskar det. Det blir en rätt så lång resa för min flickväns dotter som inte är van att åka så långt för vi bor i Karlskoga och Kolmården ligger ju i Norrköping som ni vet men för mig är det inte så långt men vi stannar väl åtminstone 2 gånger, tar drygt 3 till 4 timmar från Norrköping härifrån, blir att gå in på Kolmårdens hemsida eller deras Instagram för att se om det är någon speciell uppvisning på Kolmården men det är det ju säkert men uppvisningen måste passa min flickväns dotter och får inte var nåt med ormar för hon är livrädd för ormar. Jag hoppas ni gillar min blogg att vill fortsätta läsa, ni alla är välkomna här! Här kommer också en ny bild på mig som nyss är tagen.
Ny ska jag sätta mig framför Tv:n och se på någon film och äta chips och dipp.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

• Kategori: Bilder, Blöja, Minnen; • Taggar: Bild, Djurpark, Kolmården, Norrköping, baby, barnvakt, bebis, bilresa, blöja, blöjan, blöjor, blöjorna, chips, delfiner, dipp, flickvän, torr; • Kommentarer (0)

Kommentera här: