Får besök ikväll

Hej. Just nu håller jag och min flickvän på att städar för vi får besök idag så vi har fullt upp idag. Vi ska ha fest ikväll och fira att vi har flyttat ihop så vi har köpt hem 2 lådor öl, vin och whisky och lite annat gott att äta som chips, dipp, läsk till barnen och ost och skinkmackor för vi måste ju också bjuda på något. Vi sitter och dricker lite kaffe och vilar en stund nu för vi har precis städat både vardagsrummet och köket så nu är det vara hallen och badrummet kvar att städa men det går rätt så fort när vi är två st för min flickvän städar badrummet och jag städar hallen men resten städar vi i eftermiddag så vi får ta det lugnt en stund. Jag brukar få ont i ryggen då jag städar men det är ett måste så efter att ha städat ett rum så måste jag sätta mig en stund innan jag fortsätter men då bra att städa nu när vi är två så det är skönt för det är ju inte alls kul att städa. Imorse vaknade jag redan vid 07:30 fast det här är min sista semester dag den här sommaren för på måndag är det åter dags att börja slita på jobbet igen men ändå skönt att komma tillbaka till rutinerna efter min 5 veckors långa semester men det blir jobbigt i början att gå upp så tidigt men man vänjer sig fort. Min blöja är torr som jag har på mig nu men jag bytte blöja för bara 2 timmar sen då jag precis hade ätit frukost och druckit en nappflaska med välling. Jag tror inte att jag har mer att skriva just nu och bilder orkar jag inte ta just nu men kan kommer ytterligare ett inlägg sent i eftermiddag då kommer det nog några bilder.

\n

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

• Kategori: AllmäntTaggar: Semester, blöja, kaffe, sommar, städ, torr, vin, whiskey, öl; • Kommentarer (0)

Kommentera här: