Söndagar = Vilodagar

Hej. På söndagar är min enda lugna dag i veckan för som ni alla vet så flyttar jag och min flickvän till en större lägenhet den 31 oktober så då vet alla ni som har flyttat att det är väldigt mycket att göra men det blir ju så skönt när flytten är klar så jag och min flickvän har bestämt att vi måste ha en vilodag för någon gång måste man ta det lugnt då har jag och min flickvän bestämt att bästa vilodagen är på söndagar, det ända vi göra på söndagar är att laga mat och diska för sånt måste ju göras vilket man vill eller inte men annars blir det bara att ta det lugnt framför Tv:n. Jag sitter just nu när jag skriver det här inlägget i soffan inne i vardagsrummet och myser med både min flickvän och hennes dotter med en ganska så blöt blöja så det är snart dags att gå iväg och byta till en torr blöja för den här blöjan jag har nu har jag haft sen jag vaknade imorse. I helgen har vi varit iväg till tippen med 6 st soppsäckar så vi har fått mycket gjort den här helgen så skönt med en lugn dag så man bara får vila och mysa. Nästa vecka har jag också oerhört mycket att göra och förutom att jag jobbar från 07:00 till 16:00 varje dag så ska jag hem till mamma på möte för mamma har hemtjänst och vi ska ha en ny vårdplanering, och så ska jag och min flickvän åka till tippen med mer skräp, vi ska putsa fönster och städa samt att vi också ska tvätta så vi har helt enkelt fullt upp även nästa vecka men då går iallafall dagarna fort.
Här kommer en ny bild på mig och här syns det väldigt tydligt hur tjock blöjan är som jag har på mig men jag har blöja dygnet runt så då måste såklart också blöjan vara tjock så den håller ordentligt men är också så skönt med en extra tjock blöja på dig
Jag har ju skrivit tidigare att jag skulle lägga uppen bild på min flickvän och här kommer en bild och jag har fått tillstånd av henne att ladda upp just den här bilden.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er! 
• Kategori: Bilder, Blöja, Helg; • Taggar: Bilder, Blöja, Flickvän, Sambo, Söndag, Vilodag, baby, babyboy, bebis, blöt, diaper; • Kommentarer (0)

Kommentera här: