Söndag

Hej. Nu är det söndag och idag vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på men det blir nog en ganska så lugn dag eller det blir väl att greja lite här hemma för jag och min flickvän flyttar till en större lägenhet den 31 oktober tillsammans med min flickvän på dotter dotter är 4 år. Jag har precis blivit klar i duschen och här nyss satt på mig en ren och torr blöja vilket såklart var skänt för min blöja är lät varje morgon då jag vaknar så alltid skönt att få på sig en torr blöja igen. Nästa vecka ska jag och min flickvän köpa hem lite grejer som vi ska ha till våran nya lägenhet när vi flyttar och jag har även tänkt att också köpa hem nya babygrejer som nappar, nappflaskor, haklappar och såna grejer för det var ett tag sen så det är dags att köpa nytt, blöjor köper jag varannan vecka. Jag har ju som ni vet haft på mig blöja dynget runt i väldigt många år och jag älskar det och nu är jag faktiskt då van att ha blöja så nu känner jag inte heller när jag är nödig så ibland då jag känner om min blöja behöver bytas så är den väldigt blöt utan att jag känt att jag kissat i blöjan så jag får känna på på blöjan ungefär varannan timme för att se hur blöt den är och blöjan är också så tjock så den syns ganska mycket när jag är ute men jag älskar det och skäms inte för det heller för vi alla är olika och det finns många som älskar att ha blöja på sig och jag kommer aĺltid att ha på mig blöja. Jag tror inte att jag har så mycket mer att skriva just nu. Här kommer några bilder.

Dom här bilderna är nyss tagna och just nu har jag även en napp i munnen och på dom här bilderna så syns det också tydligt hur tjocka blöjorna är som jag har på mig men det är bara skönt att ha tjocka blöjor 


Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!
• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: Bilder, Blöja, Napp, Söndag, haklapp, nappflaska, pacifier, torr; • Kommentarer (0)

Kommentera här: