Party och smörgåstårta ikväll

Hej. Nu sitter jag och min flickvän och dricker några öl för som jag skrev i förra inlägget så kommer det ikväll hit både både släkt och vänner för att vi ska fira att vi fått tag i en ny större lägenhet som vi kommer trivas i tillsammans med min flickväns dotter som även hon har sagt att hon kommer gilla nya lägenheten när vi flyttar. Jag har precis bytt min blöja nu när jag ska dricka öl så då behöver jag vara torr för när man dricker öl och vin så blir man nödig fort eller som jag har skrivit förut så har jag ju nu haft på mig blöja dynget runt så jag känner inte när jag blir nödig så jag får känna på blöjan lite då och då om den behöver bytas och jag byter min blöja en gång till idag och det blir nog vid 21:30 för vi ska vara uppe till 3-4 inatt och festa så det behövs och vi kommer ha så trevligt hela kvällen och så kommer det även bli god mat för vi har beställt en smörgåstårta för 10-12 personer som vi har hämtat idag på eftermiddagen så det blir gott att dricka och gott att äta så det blir öl, vin och smörgåstårta och såklart trevligt folk att umgås med och även bra musik. När jag skriver ett inlägg så vill jag alltid ja ett ganska långt inlägg så det finns mycket att läsa men det är inte alltid det är så lätt att få ihop ett långt inlägg men det här är inlägget är jag nöjd med. Jag har precis nu tagit på mig ett par byxor över min torra blöja men det dröjer nog inte så många timmar innan blöjan är dyngsur eftersom vi ska ja fest här hemma ikväll men jag gillar även när blöjan är blöt och våt. Vo kommer ja så trevligt ikväll och nu har jag precis laddat upp musik på mon dotter och några av artisterna eller barnen vi ska lyssna på under kvällens och natten fast är Country artisten Alan Jackson, E-type, Björn Rosenström, Rännhola rockers, Eddie Meduza, Laser Inc, Rolandz och på blir det ju såklart lite hårdrock så den här fredagskvällen lan inte bli annat en bra. Här kommer också några nytagna bilder.





Här kommer 3 nya bilder som nyss är tagna. Jag. Jag har precis satt på mig byxor över blöjan för vid 19:00 får vi besök. Men nu ska jag dricka några öl till och umgås med minflickvän innan vi får besök. Vi har gäster hos oss till cirka 3 inatt. 

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!



• Kategori: Bilder, Blöja, Helg, Minnen; • Taggar: Bilder, Blöja, alkohol, fredag, musik, party, släkt, smörgåstårta, vin, vänner, öl; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Lily:

Ha det så trevligt ikväll!

Svar: Tack! Och tack för kommentaren också ❤
bebisdygnetrunt.webblogg.se

Kommentera här: