Löning

Hej. Nu har jag precis kommit hem från jobbet och är idag hur trött som helst för vi har så mycket att göra sen här tiden på året men däremot på vintern om det är kallt ute har vi nästan inget att göra men skönt att iallafall slippa jobba övertid som man brukar få göra ibland. Idag är det dessutom löning så idag åkte jag i väg på lunchen och åt pizza för jag orkade inte laga matlådor igårkväll sä blev istället pizza till lunch idag och idag har jag dessutom haft samma blöja på mig hela dagen sen jag började jobbet tidigt imorse så jag bytte blöja innan jag började det skriva det här inlägget för blöjan var så blöt så det kändes oerhört skönt att återigen få bli så just nu sitter jag bara här hemma och tar det lugnt tillsammans med min flickväns dotter som jag har hä.tat från dagis idag för min flickvän slutar inte förän 19:00 Idag då hon jobbar inom vården och samtidigt som hon dessutom jobbar så läser hon även till ambulanssjuksköterska så är inte hemma så mycket förutom på helgerna såklart så det blir jag som får hämta hennes dotter varje dag men jag ställer alltid upp. Som jag har skrivit tidigare så flyttar ju vi till en större lägenhet den 31 oktober så vi har ju mycket att göra och den här veckan efter jobbet har vi faktiskt fått jätte mycket gjort så nu har vi i stort sett bara kvar att städa hela lägenheten ordentligt och såklart putsa fönster så samma vecka som vi flyttar så har vi tagit ledigt från jobbet båda två annars blir det bara så stressigt och ingen av oss vill stressa men det ska iallafall bli så skönt att vi snart flyttar till en större lägenhet. Vi får väl se när jag hinner att skriva nästa inlägg men det kan ju som sagt dröja efter som vi fortfarande har en hel del kvar att göra innan flytten. 

Här kommer det också2 helt nya bilder på mig när jag precis min blöja och känns så skönt att bli torr igen efter att haft samma blöja på mig sen tidigt imorse.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: Bilder, Blöja, Diaper, Lön, Torr, baby, babyboy, flickvän, pizza, sambo; • Kommentarer (0)

Kommentera här: