Godnatt

Hej. Just nu ligger jag och myser framför Tv:n tillsammans med min flickvän och vi har precis idol och jag har iår en favorit idol för första gången sen Darin var med i programmet och iår är min favorit utan tvekan "Tusse" och Tusse var den ändå dom sjöng så bra att han redan igår blev klar för kval veckan, som andra deltagarna fick sitt besked idag vilka som skulle gå vidare. I helgen hon ner jag nog inte blogga något här tyvärr för jag och flickvän flyttar till en ny lägenhet redan 31 oktober som är en större lägenhet efter min flickväns dotter bor tillsammans med oss också och jag har inte skrivit så mycket om henne men det det kommer också när det finns mer tid. Jag vet inte om jag har tid att blogga på ett ta sen men jag bloggar så fort jag får lite tid över. I helgen ska vi köra bort mycket skräp, vi ska väl också städa och klockan 12:00 på lördag har vi tvättstugan lch så vi ju som sagt min flickväns dotter hemma här jämt så blir inte så många lugna minuter när hon är vaken men just ni sover hon. Jag har precis druckit en nappflaska med välling och även tagit på mig en ny torr blöja inför natten så snart ska jag borsta tänderna och sedan stoppa en napp i munnen och sova.

Jag har inte så mycket mer att skriva så då kan jag väl också passa på att skriva lite om min flickväns dotter ni när jag faktiskt har lite mer tid och lite längre fram då vi har flyttat så tänkte jag även ha en frågestund med, mon flickvän och min flickväns dotter och även lägga en bild på dom båda. Min flickväns dotter heter Alltså Alice och är 4 år gammal och går naturligtvis på dagis och hon är nästan helt blöjfri förutom att Alice har blöja på natten men det är många barn som har blöja på natten. Både min flickvän och hennes dotter bryr sig inte alls om att jag har blöja för trivs bra ihop och här alltid kul ihop och dessutom har min flickvän på sig blöja också ibland vilket jag älskar på och tycker är så kul och mysigt för jag har ju blöja på mig dygnet runt. Vi får se om jag hinner slänga ihop ett blogginlägg imorgon men det märker ni ju annars kan det också dröja ett bra tag innan nästan inlägg på bloggen.
Här kommer en ny bild på mig när jag dricker ur min nappflaska och blöjan syns också ganska så mycket här. Jag ska snart ta av mig mina jeans och min tröja och sätta på mig min pyjamas. Och ja, jag har pyjamas för jag tycker att det är skönt.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!
• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: 4år, Alice, Bild, Blöja, Godnatt, Nappflaska, Pyjamas, Sambo, Torr, baby, bebis, flickvän, napp, pacifier, välling; • Kommentarer (0)

Kommentera här: