Jag är sjuk

Hej. Nu har jag blivit sjuk så jag ligger i sängen och skriver det här inlägget och det här är första gången på 3 år jag har sjuk så nu blir det att ta det lugnt resten av den här veckan för som ni alla vet så flyttar jag och min flickvän till en större lägenhet den 31 oktober tillsammans med hennes dotter och jag ser fram emot flytten jätte mycket. Jag har precis bytt min blöja som var dyngsur så den blöjan jag har nu kommer jag nog ha tills ikväll för jag orkar inte byta allt för ofta nu då jag är sjuk så det blir nog att ligga under täcket nästan hela dagen och mysa framför Tv:n och så blir det nog även att bara ligga med blöja för annars blir så varmt om jag skulle ha byxor över men det är ju skönt det också. Jag tog en Alvedon dör en timme sen så jag känner mig något bättre för stunden men jag kommer definitivt att bli hemma från jobbet hela veckan. Det är aldrig kul att vara sjuk och speciellt extra jobbet att ligga med feber då vi flyttar i slutet av den här månaden och jag tänker inte göra något den här veckan för jag vill bara bli pigg så fort dom möjligt så det blir att ligga framför Tv:n hela dagen i stort sett förutom att jag såklart måste äta något och 15:15i eftermiddag så är det ju Friidrotts VM så då har jag något på tv eftersom jag älskar sport och 18:55 ikväll så är det fotboll på tv. Här kommer kommer också några nya bilder som nyss är tagna.


Här kommer 2 st bilder och nu när jag är sjuk och har feber så kommer jag inte ta på mig några byxor utan idag kommer jag enbart bara ha blöja på mig och såklart en t-shirt.

Nu kommer det nog dröja ett bra tag innan nästan inlägg på bloggen, kommer nog kanske inget mer inlägg nu förän vi har flyttat. 


Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: