Skönt med helg!

Hej. Då var det äntligen helg och ska bli så skönt skönt för eftersom jag jobbar med bilvård så har vi hur mycket däckbyten som helst så det blir inte en lugn stund på jobbet, ändå gången det blir lugnt är när vi har lunch men äter då vi hinner på jobbet för när vi har så här mycket är det svårt att säga när vi hinner, jag har till och med jobbar över den här veckan, i onsdags kom jag inte hem förän 19:30 och så slutar jag egentligen 16:00 men det är bara så skönt ändå för övertid ger ju också mer pengar men på fredagar stänger vi redan 12:30 så det är skönt, vi har öppet även på helger såklart så jag jobbar också helger ibland men nu är jag ledig i helgen och även nästa helg.

\n

Nu har jag iallafall kommit hem från jobbet eller jag åkte inte direkt hem, när jag slutade idag så åkte jag först till Systembolaget sen åkte jag och hämtade min flickväns dotter innan vi åkte till Coop för handla för jag var tvungen att att köpa mer blöjor på Mej har också några blöjor kvar men köper blöjor så dom inte hinner ta slut för jag har nu haft på mig blöja så många år så jag kan inte vara utan blöja men jag älskar att ha blöja på mig. Det är många som brukar fråga varför jag har blöja så jag brukar säga att jag gillar det och har haft blöja på mig i flera år och jag tycker om när folk frågar för jag är inte alls känslig och då är det bättre att folk frågar för vi alla är olika.

\n

Många har också frågat om jag har något funktionshinder eftersom jag har blöja på mig men nej det har inte, jag brukar bara svara att jag älskar att ha blöja för att jag älskar det och jag kommer aĺltid att ha på mig blöja. Har ni också några frågor så är det bara att fråga, jag svarar när jag hinner. Idag slutar min flickvän 17:30 och ikväll ska vi ta några öl för 30 November fyller jag 29 år och då jobbar min fliclvän,  min flickvän jobbar inom vården så hon jobbar mycket helger men i helgen är både jag och min flickvän ledig så då kommer det bli några öl ikväll.

Här kommer en bild som jag tog precis bär jag kom hem från jobbet med jackan och min blöja som jag under mina byxor, blöjan är dessutom ganska blöt för jag har haft samma blöja sen 05:30 imorse, men ska byta min blöja när jag skrivit klart det här inlägget.

Och på den här andra bilden så ser ni ur tjock blöjan verkligen är när den är så blöt så blöjan syns ganska mycket ute men det är bara kul. Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva för den här gången.

Ikväll när min flickvän kommer hem vid 18:00 så blir det några öl men annars blir det lugnt i helgen och så ska vi också se på idol. Min favorit i årets idol är Tusse.

Eftersom min flickvän jobbar nästa helg och jag då fyller 29 år så blir det istället party ikväll med bra musik, några öl och såklart vin. Jag fyller år 30 November.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er alla!

Nästa inlägg kommer antingen samma dag som jag fyller år den 30 November eller så kommer det ett inlägg veckan efter, har mycket att göra så hinner inte lägga upp Inlägg allt för ofta.


• Kategori: Allmänt, Bilder, Blöja; • Taggar: Bilder, Blöja, Blöt, Helg, Idol, Idol2019, Party, Sambo, Systembolaget, Tusse, Öl; • Kommentarer (6)

Kommentarer:

1 Alissa:

Hej! Hur är det att ha blöja varje dag? Jag är inte riktigt inne på din blogg varje dag men försöker. Jag gillat att läsa allt du skriver. Ha en trevlig helg!

Svar: Jag älskar det och kommer alltid att ha blöja på mig.Tack för kommentaren och för att du läser bloggen, betyder allt👍❤ Ha det bra!🍻
bebisdygnetrunt.webblogg.se

2 Wifeey:

Omg
Hur tar din flickvän att du bär blöja?!

Svar: insidan är viktigast som sagt🙂😀 Det är många vuxna som bär blöja. På min Instagram följer jag 133 konton och alla har samma intresse. bara att söka "diaperboy" eller "diaperwoman" på Instagram. Min flickvän har sagt att alla får ha på sig vad dom vill. Jag för kommentaren iallafall 👍 Det är många vuxna som har blöja men i USA är det ännu fler vuxna som har blöja, men finns även många vuxna som har blöja även i Sverige👏 Jag har haft blöja dygnet runt sen 2012!
bebisdygnetrunt.webblogg.se

3 Fanny:

Hur ofta byter du din blöja?🌼🙂👍 Jag är 16 år och är också intresserad av blöjor men bor ju fortfarande hemma så jag vågar inte köpa blöjor.

Svar: Jag byter blöja mellan 2 till 4 gånger per dag. Ha en fortsatt trevlig helg!👍🙂👏
bebisdygnetrunt.webblogg.se

4 Lisa:

Är det inte pinsamt att ha blöja ute? Själv skulle jag aldrig våga ha blöja ute. Jag hittade din blogg igår och gillade den direkt. Hoppas att du svarar, du verkar trevlig👍🙂

Svar: Jag skäms inte för att jag har blöja ute men jag är ju van att ha blöja dygnet runt. Jag kommer aldrig sluta att ha blöja, tycker att det är både bekvämt och skönt😀 Tack för att du läser bloggen!👍
bebisdygnetrunt.webblogg.se

5 Simon :

Tjenare! Jag gillar också att ha blöja ;). Grym blog. Om ni vill snacka mer om blöja finns jag på snap Simonsalabim12 där

6 Timmy:

Jag verkligen älskar din blogg, har läst varenda inlägg på bloggen och väntar redan på ditt nästa inlägg.

Svar: Nästa inlägg kommer förmodligen till helgen, är för trött för att skriva på bloggen på kvällarna när jag kommer hem från jobbet. Tack för att du läser bloggen👍
bebisdygnetrunt.webblogg.se

Kommentera här: