Inflyttningsfest ikväll

Hej. Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning inför kvällen för då ska jag och min flickvän ha inflyttningsfest så vi får besök av både släkt och vänner så då blir det några öl och lite vin samtidigt samtidigt som vi spelar bra och äter god mat. Jag har redan öppnat en öl här hemma och sitter och bara tar det lugnt nu när jag äntligen åter har en torr blöja på mig efter att gått med en blöt blöja några timmar, eftersom jag skulle duscha på eftermiddagen så väntade jag med att byta mig blöta blöja för det hade varit onödigt för när man har blöja på sig dygnet runt så är det ju såklart viktigt att torka sig och även tvätta sig jätte noga så man inte får utslag och sånt. Jag har nu haft blöja på mig dygnet runt i så många år att  jag inte ens känner om jag är nödig eller nåt så om jag vill veta om blöjan är blöt så måste jag ju känna på blöjan men ibland känner man ju såklart om den är blöt för då kan ju blöjan ovkså vara blöt.

\n

Ungefär klockan 19:30 får vi besök av både släkt och vänner och vi har sagt till alla som kommer att festen håller på till åtminstone 01:00 men att dom som kommer får gå hem precis dom själva vill så vi har nog folk hos oss till cirka 02:30 för det brukar bli bra sent när jag och min flickvän har fest men det är bara härligt för det är ju inte varje helg man festar så här. 

Här kommer några bilder som jag nyss har tagit efter att jag duschat och gjort mig fin samt tagit på mig en ny blöja.

Ännu en bild som nyss är tagen då jag blivit klar i duschen och här syns det tydligt hur tjock blöjan är som jag har på mig.
En helt ny bild till och här har jag också fått på mig byxor över blöjan.
På sista bilden här är jag klar i duschen och har tagit på mig både byxor och tröja men blöjan syns väldigt och jag trivs med att blöjan också syns en hel del under mina byxor för blöjan är ju tjock. Jag sitter dessutom och dricker några öl nu i köket men dricker bara några folköl än så länge, lite för tidigt att börja dricka starköl.. Jag har 12 folk och en hel låda med starköl samt att jag också har en flaska med vin som jag och min flickvän ska dela på så ikväll blir det party!👍🍺🍻🍷🥂🤘

Jag bryr mig inte heller vad folk tycker eller tänker för det är många äldre som har blöjor som intressen och jag kommer aĺltid att ha på mig blöja dynget runt för jag älskar det!

Jag skriver ganska så fort så stavfel kan tillkomma i texten så jag orkar inte rätt allt jag skrivit.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er alla!

Kommentarer:

1 Ronja:

Hoppas ni hade trevligt igår!

2 Ulrika:

Använder din flickvän också blöja? :)

Svar: Ja ibland, men inte dygnet runt som mig👍🙂👏
bebisdygnetrunt.webblogg.se

Kommentera här: