Fotbollskväll med min sambo ikväll

Hej. Nu är det äntligen helg igen och som ni märkt har det varit ganska dött på bloggen men jag har haft annat att göra eftersom jag och min flickvän nyligen flyttade ihop till en större lägenhet, vi börjar nu få mer och mer ordning i lägenheten så nu är det bara gardiner och en taklampa vi ska ordna med sen är allt klart för tillfället men det fixar vi med nästa vecka och så ska vi ju också renovera våran lägenhet i februari 2020 för nu är det inte långt kvar till jul så det tyckte vi att det är bättre att renovera i början av nästa år istället för vi gillar inte alls färgerna på väggen i sovrummet. I helgen blir det väl ganska så lugnt, blir några öl ikväll för ikväll spelar ju Sverige borta mot Rumänien och blir det 3 poäng så är Sverige klara för att stå spela EM nästa match och som aĺltid när Sverige snart ska spela en kval match så blir  jag alltid nervös men hoppas verkligen på seger men det blir en tuff match för Rumänien är inget dåligt lag. I helgen kommer det nog inte bli speciellt roligt för jag kollade precis min väder app och såg att det skulle regna i stort sett hela helgen och så då blir det några öl ikväll, annars hade jag först tänkt att inte ta någon öl ikväll men eftersom det kommer bli dåligt väder så kan jag lika gärna ta några, jag har 3 öl lådor här hemma som jag köpt när jag åkt på kryssning med Viking Line.

\n

Innan jag började skriva det här inlägget på bloggen så tog jag på mig en ny blöja för jag har haft samma blöja sen 05:00 imorse då jag åkte till jobbet så det var dags att nya och det var så skönt med en torr blöja. Jag har nog inte något mer att skriva just för tillfället. Just nu står jag och lagar tacopaj och väntar på att min flickvän och hennes dotter ska kommer hem, jag är ju utbildad kock så kan laga det mestaem tacopaj är inge svårt att laga, maten är klar snart och så kommer det väl bli en öl till maten och så blir det även några öl till ikväll.🍺🍻

Här kommer också en bild som är nytagen.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er alla!


Nu får ni hålla tummarna på att Sverige vinner mot Rumänien ikväll får blir klara för fotbolls EM 2020, för att Sverige ska bli klara för EM nästa år så krävs det 3 poäng, böir det oavgjort kan Sverige istället säkra en plats till fotbolls EM på måndag.🇸🇪

• Kategori: Bilder, Blöja, Helg; • Taggar: Bild, Blöja, EM, EM-kval, Fotboll, Fotbollskväll, Rumänien, Sverige, Tacopaj, Öl; • Kommentarer (0)

Kommentera här: