Flyttat till en större lägenhet

Hej. Nu har jag och min flickvän äntligen flyttat klart och ska bli så skönt att bara sätta sig ner i våran nya soffa i vardagsrummet  och se på TV och mysa och vi stortrivs redan här, vi köpte en lägenhet som kostade 79000 kr som vi såklart tog på avbetalning men vi fick lägenheten billigare för jag kände han som sålde lägenheten och hade han lagt ut lägenheten på blocket så skulle han ha 110000 kr för den här trean så vi fick helt enkelt ett jättebra pris på den här bostadsrätten, jag och min flickvän tycker det är mycket smidigare att bo i en bostadsrätt än i hyresrätt och det man tänker på då är att hyran blir mycket billigare med bostadsrätt och så brukar man dessutom få ut några kr mer på deklarationen till våren, jag är säker på att både jag och min flickvän kommer att trivas här och likaså min flickväns dotter som är 4 år för vi har en ganska stor lekplats ute på gården här och så är det bara cirka 5 minuter till både dagis och skola så vi bor helt enkelt ganska centralt och till närmsta ica affär har vi bara 3 eller 4 minuter till och om vi ska till Coop och handla så har vi cirka 10 minuter så vi har i stort sett nära till allt och det är det viktigaste för man vill ju såklart inte ta bilen överallt. Nu i helgen ska vi bara ta det lugnt och flyttkartongerna packar vi upp nästa vecka, vi har bara packat upp det allra viktigaste och imorgon kväll ska jag och min flickvän dessutom på Halloweenparty. 

Nu ikväll ska vi bara se på film här hemma och äta lite gott och så har vi köpt en 2 liter Cola som vi ska dela och jag dricker ju som alltid i nappflaska och så kan jag väl också skriva jag har bytte min blöja precis innan jag skrev det här inlägget så jag är tor är just för tillfället vilket såklart är så skönt men nu tror jag inte att jag har så mycket mer att skriva för den här gången förutom om det också kommer en bild.
Här kommer en helt ny bild på mig från imorse då jag skulle åka i väg och handla och så här ser det ut då jag har blöja ute, jag har ju blöja på mig 24 timmar om dygnet och älskar det!

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: