Börjat jobba igen efter en veckas ledighet

Hej. Då har jag nu efter en veckas ledighet åter börjat jobba något jag också tycker är väldigt skönt, förra veckan tog både jag och min flickvän ledigt från jobbet med tanke på att vi flyttade till en lite större lägenhet i torsdags för varken jag eller min flickvän är aldrig hemma från jobbet så vi hade semester att ta ut och nu har jag 9 semesterdagar kvar att ta ut och dom semesterdagarna tänker jag ta ut till jul så jag slipper jobba mellandagarna för då vill jag umgås med min familj som består av min mamma och min storebror och naturligtvis så vill jag ju absolut umgås med min flickvän och hennes men min flickvän jobbar på julafton iår så jag har lovat att ta med hennes dotter till min mamma till jul, min flickvän jobbar på intensivvårdsavdelninen så hon jobbar ganska mycket men hon är iallafall ledig på nyårsafton men nu tänker vi naturligtvis inte mer på det för dig är det ganska långt kvar ännu. Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt här hemma och njuta för imorgon blir det fullt upp igen för då ska vi packa upp alla flyttkartonger, vi har bara packat upp det allra viktigaste än så länge. I februari har vi också bokat en firma för då ska vi renovera hela våran nya lägenhet så den blir så dom vi vill ha lägenheten. Nu ska jag börja med maten och idag tänkte jag laga pannkakor för det är min flickväns dotter som så igår kväll att hon vill ha pannkakor så jag sa att jag kunde laga det för det är inte heller så jobbigt att lägga, jag är utbildad kock så jag älskar att laga mat så det blir då också helt naturligt att det helt enkelt blir jag som lagar maten. Nu har inte jag för tillfället något mer att skriva förutom att det kommer några bilder också...
Här kommer en helt ny bild på mig som jag precis tog då jag bytte min blöja för direkt efter jobbet behövde jag byta min blöja jag har haft samma blöja sen 06:00 imorgon så det var såklart jätte blöt 
Här kommer en bild till då jag tagit på mig mina jeans över blöjan igen när jag precis bytt min blöta blöja och så har jag napp i munnen på den här bilden också som ni ser.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er alla!
• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: Bild, Bilder, Blöja, Blöjbyte, Jeans, Kock, Middag, Napp, Pannkakor, Torr; • Kommentarer (0)

Kommentera här: