Trött...

Hej. Idag har jag haft ganska mycket att göra, jag har varit till tandläkaren och så har jag grejar lite här hemma för imorgon mellan 08:00 till 16:00 så kommer det några för att besikta fläktarna här hemma så det måste vara rent och fint överallt. Nu har jag gjort iordning lite mat och idag blir det enkel färdigmat för jag är lite trött idag så jag orkar inte stå och laga mat och så har jag även en nappflaska framme dom jag ska ha apelsinjuice i och så har jag dessutom satt på mig min haklapp nu. Min blöja är ganska så blöt just m men jag är så hungrig så det får bli ett blöjbyte efter maten så då kanske den till och med hinner bli mer blöt. Och som jag skrev i förra inlägget så ska jag vara barnvakt åt min flickväns dotter från torsdag fram till söndagen och på fredag morgon ska vi åka till Kolmården och se bland annat en delfinshow och på vill min flickväns dotter även se bamse teatern så det ska vi se också, jag kan skriva att min dotters flickvän är 4 år bara för jag skulle aldrig åka till Kolmården själv men det var jag som frågade om hon ville åka så då blir det en dagstur dit och som en liten mini semester för jag har ju semester hela augusti, tog sen semester iår. Ikväll blir det väl rätt så lugnt bara ligga i soffan och mysa framför nån serie och så blir det ju också en nappflaska med välling ikväll också. Nu ska jag sätta mig och äta för jag är vrålhungrig. Här kommer en bild på mig.

En bild från när jag torkade golv och här syns ju såklart också min blöja på bilden.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!
• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: Bild, bamseteater, barmvakt, blöja, delfinshow, kolmården, tandläkare, välling; • Kommentarer (0)

Kommentera här: