Stuvade makaroner och köttbullar till lunch idag

Hej. Nu har jag precis haft besök av några som rensat mina fläktsystem som jag skrev i tidigare inlägg och skönt att dom dessutom kom så tidigt som dom gjorde för jag tänkte sätta på en film. Jag sitter för tillfället med en torr blöja på mig för jag bytte min blöja direkt dom som rensat fläktsystemet hade gått för blöjan var ganska lätt innan jag bytte så nu håller jag på med maten och idag blir det stuvade makaroner och köttbullar så det är skönt att laga mat som går ganska snabbt ibland så man får lite tid över annars brukar jag ofta laga mat som tar lite längre tid för jag är utbildad kock men jobbar för tillfället med bilvård men jag letar jobb som kock på antingen Mc Donalds eller på någon riktig restaurang. Imorgon hon ner jag nog inte  logga något för då har jag mycket att göra hemma eftersom jag ska vara barnvakt åt min flickväns dotter från torsdag till söndag så det blir trevligt och som jag skrivit i tidigare inlägg har jag lovat min flickväns dotter att vi ska åka till Kolmården på fredag så det blir en trevlig dag och hoppas på fint väder också. När maten är klar så ska jag ta med maten till vardagsrummet och sätta mig framför Tv:n och sätta på någon bra film och bara ha en mysig tisdag. Nu har jag precis satt på mig en haklapp eftersom jag ska äta nu och så ska hälla mjölk i en nappflaska sen är det bara att börja äta när jag satt på en film om en stund.

Här kommer en bild på mig och som vanligt syns blöjan på bilden och på den här bilden har jag också en napp i munnen och det syns inte så bra men på nappen står det "Rock baby", min favorit napp!

Här kommer en bild på mina nappar och nappflaskor men har mer av både napparna och nappflaskor som är på bilden. Nu ska jag sätta mig och äta för jag är vrålhungrig.

Ha det bra så hörs vi igen,  sköt om er!

• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: Bild, Kolmården, Stuvade makaroner, barnvakt, blöja, haklapp, kock, köttbullar, napp, nappar, nappflaska; • Kommentarer (0)

Kommentera här: