Sitter ute

Hej. Just nu sitter jag och min flickväns dotter vid Coop där vi precis varit inne och handlat lite lördags godis till myser framför Tv:n ikväll så nu sitter vi två på en bänk utanför affären och mon flickvän dotter som heter Alice äter glass för jag köpte en glass åt henne, jag är barnvakt åt henne till sent imorgon kväll och vi har haft det så kul dom här dagarna och kommer jätte bra överens, min flickvän och jag letar lägenhet för vi ska flytta ihop förhoppningsvis nu i höst och så har vi också pratat om att skaffa fler barn vilket skulle vara trevligt. Igår var vi till Kolmården och vi får se ikväll om det blir att vara hemma eller åt gå på kräftskiva för jag är bjuden men jag har sagt till dom jag är bjuden till att jag är barnvakt och min flickväns dotter så det är inte säkert jag går dit men min flickväns dotter har sagt att vi kan få dit så vi får helt enkelt se. Om en liten stund ska vi väl gå hem från coop för vi har suttit utanför här i cika 30 minuter. Min flickväns dotter är 4 och hon har blöja på natten men inte på dagen fast dock verkar hon vara intresserad av blöjor för hon pratar mycket om blöjor eftersom hon vet att jag har blöja på mig dygnet runt men det är bara kul.
Här kommer en bild som jag tog när jag hade bytt min blöja imorse bär jag vaknade

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: Alice, Bild, barnvakt, blöja, coop, glass, kräftskiva, lördagsgodis, napp; • Kommentarer (0)

Kommentera här: