Ska in i duschen

Hej. Nu ska jag snart hoppa in i duschen för min flickvän ringde precis och hon sa att hennes dotter skulle tycka att det vore kul om jag kunde komma dit och hälsa på så då blir det väl några öl och lite vin och en härlig myskväll. Jag har nyss tagit av mig mina byxor så nu sitter jag endast med blöjan på för den vågar jag aldrig ta av mig för det är knäppt jag känner när jag är nödig med tanke på att jag haft blöja i så många år och älskar att blöja på mig dygnet runt. Jag tycker det är så mysigt att vara med min flickvän och hennes dotter för jag är 28 och har blöja på mig medan min flickväns dotter är 4 och är blöjfri så det är faktisk lite roligt och nu när jag skrivit klart det här inlägget så ska jag direkt in i duschen. När jag har duschat så ska jag äta lite och när jag pratade med min flickvän så ville henne hennes dotter också så prata så jag pratade nog i över 20 minuter med hennes dotter hon frågade allt möjligt men det är bara roligt och mestadels av det hon frågade om var hur det är att ha blöja och sånt och hon verkar vara intressant av blöjor också. Nu ska jag hoppas in i duschen.

\n

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: