Ska flytta ihop med min flickvän

Hej. Nu sitter jag och min flickväns dotter och ser lite på tv och så har jag något roligt att skriva. Jag och min flickvän pratade i mobilen för en stund sen och hon har bott hos sin mamma i 5 månader men idag sa hon att det skulle bara skönt med ett eget boende men det är ju som sagt ganska svårt att få lägenhet idag så jag erbjöd mig att hon faktisk lan bo här för vi har ju varit tillsammans ganska så länge nu och det tyckte hon lät som en bra idé så hon kommer bo här och så ska vi samtidigt fortsätta leta efter ett större boende som vi ska,flytta till och till ett barnvänligt område med helst lekplatser och när dagis och skola. Jag berättade också det för min flickväns dotter och hon blev jätte glad också och ikväll kommer min flickvän hem från begravningen så då ska hon sova här och imorgon ska vi också ringa till föreningen vi bor i så dom sätter upp min flickväns namn på dörren också så det ska bli oerhört kul och roligt prova en ny sak i livet för det här blir första gången jag bor ihop med någon annan sen jag flyttade hemifrån. Mer om det här kommer senare så nu skriver jag om nästa grej. Jag är ju som ni vet barnvakt åt min flickväns dotter som heter Alice och igår kväll var vi på kräftskiva och hade det jätte mysigt och Alice har blöja på varje natt men aldrig på dagar men jag har ju blöja dygnet runt som ni vet och jag älskar det men igår kväll innan kräftskivan så frågade Alice en sak som jag aldrig trodde hon skulle säga och det hon sa var "jag vill ha blöja som dig" och för mig gör det inget men måste ju såklart fråga henne mamma också som också är min flickvän så jag ringde henne och det var helt okej om hon vill ha blöja men jag pratade först lite med henne om det. Jag frågade om hon verkligen ville ha blöja och hon sa att hon sett mig i blöja och hon tycker det ser skönt ut så hon har haft på sig blöja och det är varken jag eller min flickvän som bestämt det utan det kom Alice på helt själv att det kan vara skönt med blöja så då har både hon och jag blöja nu. Jag har precis bytt min blöja så min blöja är helt torr. Jag tror det här var allt för den här gången.

\n

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: