på väg hem

Hej. Just nu sitter jag i bilen utanför Systembolaget för jag är ute med min flickvän och jag sitter kvar för att kolla till min flickväns och vi pratar och kommer allt jättebra överens och vi har böejat prata om att faktiskt flytta ihop för vi trivs så bra ihop och så är det extra roligt att jag och min flickväns dotter trivs ihop också så det här är det bästa förhållandet jag haft och hoppas vi är tillsammans länge. Just nu är min blöja torr men det dröjer nog inte speciellt länge innan den blir blöt för jag har haft den sen imorse så den blir nog blöt inom kort, jag kände på blöjan för en stund sen och då var den torr. Vi skulle egentligen äta,kräftor igår men vi tänkte att vi sparar dom till ikväll då det är fredag så då blir det också party ikväll men vi får köpa hem när till min flickväns dotter för hon äter inte kräftor så vi beställer nog onlinepizza som kommer med maten pizzan till dörren så vi slipper gå och hämtat pizzan till min flickväns dotter för det blir enklast så. Nu kommer min flickvän tillbaka så då ska vi åka hem och jag kan fortsätta skriva för det är min flickvän som kör idag. Men jag har inte så,mycket mer att skriva just nu förutom att vi har ätit flygande Jacob idag som aĺltid är riktigt gott. Här kommer en bild på mig som jag tog innan vi åkte till stan.


• Kategori: BilderTaggar: Bild, Blöja, Stan, Systembolaget, flygandejacob, kräftor, onlinepizza, party, pizza, torr, vin, öl; • Kommentarer (0)

Kommentera här: