Mysig dag på stan

Hej. Idag har jag haft en jättemysig dag på stan med min flickvän och där var vi först var till tandläkaren men det var inte vi som skulle in dit utan min flickväns dotter och efter det så gick vi på stan där vi köpte lite nya kläder till min flickväns dotter som är 4 år och så var jag inne och köpte mer blöjor och sen gick vi in på Systembolaget och köpte en hel platta öl som innehåller 24 starköl med Norrlands guld men dom ölen ska vi inte ha förän till helgen för på måndag så börjar både jag och min flickvän jobba igen efter 5 veckor semester så då tänkte vi dra till med en stor fest, men det är inte det vi firar att vi ska börja jobba igen efter semestern utan det vi ska fira är att vi flyttade ihop i söndags och vi har bestämt att vi ska förlova oss men förlova oss ska vi inte göra än på ett tag utan vi förlovar oss lördagen den 30 november och det gör vi bara för att det är mon födelsedag och det var min flickvän som tyckte att det passade bättre för min flickvän fyller på en tisdag så då förlovar vi oss alltså den 30 november och det ska också firas att vi ska förlova oss om några månader så på fredag har vi bjudit hem folk till oss och det är väl mest släkt son kommer hit men några vänner till både mig och min flickvän så det kommer bli så kul på fredag och jag längtar redan dit. Nu håller vi på att lagar mat för min flickväns dotter Alice är hungrig och idag till middag böir det ris och chili con carne och jag har även hunnit fått på mig en ny torr blöja för vi har ju varit i stan hela dagen så jag har ju naturligtvis inte hunnit bytt min blöja sen nu så blöjan var väldigt blöt så skönt att bli torr igen efter att vi varit på stan en hel dag och haft trevligt. Jag kan väl också skriva att vi har bestämt oss för att säga upp vårt Internet för vi hade stadsnät och det krånglar bara hela tiden och ingen vill ju betala 500 kr för något som bara krånglar så jag får använda mobildata så om det inte kommer upp Inlägg här på mer än 5 dagar så betyder det att min mobildata är slut men jag får 40 GB varje månad då jag laddar på min mobil och det räcker ju ganska så länge ändå. Här kommer några bilder som nyss är tagna på mig.
Visar upp några nya bilder åä mig i blöja, jag trivs med blöja och älskar det och jag har nu haft blöja på mig i så många år att jag inte knappt känner när jag blir nödig. Jag har haft blöja på mig dygnet runt sen 2012, jag hade blöja innan också men 2012 bestämde jag mig för att ha blöja på mig dygnet runt, varje och året om och jag älskar det!
Här varit i stan hela dagen så mon blöja var väldigt blöt så jag njuter nu när jag återigen blivit torr efter flera timmar i stan. 

Jag hoppas ni gillar min blogg för jag älskar att blogg om det som jag älskar mest av allt och kommer fortsätta med det. Nu är maten klar så nu ska vi äta ris och chili con carne.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: