Kräftskiva ikväll

Hej. Just nu sitter jag här vid köksbordet och dricker en öl och har en dyngsur blöja på mig som ska bytas om en stund och ikväll ska jag på kräftskiva och min flickväns dotter som jag är barnvakt åt ska ju såklart också så följa med men hon äter inte kräftor men jag tänkte beställa med Mc Donalds till henne så hon också får äta något gott ikväll såklart. Jag pratade precis med min flickvän och min flickväns dotter ville ju såklart också prata en stund med sin mamma och Alice som hon heter sa att hon trivs jättebra här och har så kul så det var ju hur kul som helst att höra och min flickvän så att jag ska få vara barnvakt varje gång hon ska bort eftersom jag har hitta på mycket saker med henne och det har ingen annan gjort som varit barnvakt åt Alice förut men jag tycker att det är jätte viktigt att man ska hitta på saker med ett barn nån gång ibland och inte bara vara hemma dom igår igår till exempel då vi var på Kolmården och där såg vi deras berömda delfinshow som Alice verkligen älskade och så såg vi på bamseteater men det var väl inte jag intresserad av men det gjort vi på grund av att min flickväns dotter Alice ville det så det är också viktigt att låta barn bestämma ibland också fast Alice bara är 4 år. Min flickvän läser min blogg så hon tycker det är kul att jag bloggar lite ner nu än vad jag brukar göra eftersom hon såklart vill veta vad hennes dotter gör och min flickväns dotter har blöja på natten och hon sa att om,Alice vill ha blöja när jag ska dricka ikväll så är det helt okej så vi får väl se hur  det blir med det. 

Här kommer också några bilder och här syns också min blöta blöja men byter inte förrän det är dags att gå på kräftskiva. Nu ska jag dricker några öl till..  

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!
• Kategori: Bilder, Blöja; • Taggar: Alice, Bilder, Kräftskiva, barnvakt, blöja, blöt, förfest, party, öl; • Kommentarer (0)

Kommentera här: