Första inlägget

Hej. Jag är nygammal här på blogg.se, hade bebisdygnetrunt.blogg.se för nåt år sen och då hade jag cirka 200 besökare dagligen men satsar inte så mycket med den här bloggen. Jag ska väl börja skriva lite om mig i det här första inlägget. Jag är en man som är 28 år och jobbar med bilvård men har semester nu vilket är riktigt skönt för jag är aldrig ledig annars och jobbar också helg ibland så skönt med 5 veckors semester, jag har haft en vecka semester så har 4 kvar. Ni som minns min andra blogg vet att jag har på blöja på mig dygnet runt och älskar det och så använder jag också napp, nappflaska, haklapp, dricker också välling och så har jag både spjälsäng och en barnvagn så jag gillar att leva livet fullt ut. Jag har blöja på mig precis överallt som på stan, om jag är ute och reser, när jag jobbar, när jag är i stan eller hos läkare ellet tandläkare så jag har alltså blöja på överallt oavsett tid på dygnet och det trivs jag med. Här kommer också en bild på mig. Går ni på min andra blogg står det mer information om mig så jag ägnar inte så mycket tid att skriva om mig här. Jag kommer blogga om allt möjligt men mest dela med mig om mitt liv med blöjor och kommer skrivs om mina egna tankar och funderingar kring hur det känns att ha blöja.
Här kommer en bild på mig och så här ser jag ut i blöja men det kommer såklart att komma upp fler bilder här när jag har blöja och så hoppas jag att ni kommer att gilla det jag skri er om här på bloggen.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!
• Kategori: AllmäntTaggar: Bild, baby, bebis, blogg, blogg.se, blöja, blöjor, haklapp, napp, nappflaska, semester, spjälsäng, välling; • Kommentarer (0)

Kommentera här: