Första dagen efter semestern avklarad

Hej. Då har man åter börjat jobba igen efter min 5 veckors långa semester och det är faktiskt ganska skönt att börja jobba igen men ändå jobbigt, det sköna är att vara tillbaka och ha slippa gå hemma och få betalt för det jobb man har och det jobbiga att gå upp 05:00 och göra iordning frukost för jag jobbar med bilvård så det kan vara ett ganska slitsamt jobb så viktigt att äta ordentligt och så har ju min flickvän också börjat jobba idag igen efter och som jag skrivit tidigare här på bloggen så har vi nyligen flyttat ihop och även min flickväns dotter och vi håller på att letar efter en större lägenhet. Jag är helt utslagen efter den här första arbetsdagen så böir tidig kväll ikväll men nu hinner jag inte ta det för eftersom jag är utbildad kock så får jag laga det mesta av maten fast mon flickvän hjälper ju såklart till. Jag har redan börjat med maten för mon flickväns dotter är hungrig, min flickvän har nyss hämtat son dotter på dagis och jag har precis kommit hem från jobbet, slutar 16:00. Jag har också hunnit byta blöja på mig så jag har en helt torr blöja, senaste jag bytte blöjan var då jag hade lunch vid cirka 12:30 idag så blöjan var just nu väldigt blöt och jag hade inte bara kissa utan gjort även det andra för jag har blöja dygnet runt och älskar. Och som ni ser så var det några dagar sen jag skrev sist men finns inte så mycket tid att blogg nu då jag åter börjat jobba så det dröja några veckor eller några dagar innan nästa inlägg, svårt att säga bär jag har tid att blogga nästa gång men det lär ni ju märka när det kommer ett nytt inlägg här på bloggen. Idag hade jag planerat att lägga upp ett nytt inlägg på bloggen när jag kommit hem från jobbet så imorse innan jag åkte till jobbet vid 06:20 så tog jag en bild på mig hur det ser när jag har blöja på mig ute och den syns ganska så mycket eftersom den är ganska så tjock men om man både kissar och bajsa i blöjan så måste den ju vara tjock och jag bryr mig inte att blöja syns  och så tog jag även en bild för en stund sen när,jag kom hem.

Första bilden här tog jag imorse innan jag skulle ta cykeln till jobbet för nu när det här blivit varmt igen så får bilen stå hemma och hör ser nu hur blöjan ser ut på mig då jag även har skor på mig 

Den här bilden är tagen på mig nu precis så jag nyss kommit hem från jobbet.  Nu har jag inget mer att skriva för den här gången.


Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: