Filmkväll med min flickväns dotter

Hej. Som jag har skrivit tidigare idag så är jag barnvakt åt min flickväns dotter ända fram till söndag så idag har vi varit till affären och köpt chips, dipp och en 2 liter Cola och så om en stund ska vi sätta på någon bra film. Jag gjorde iordning dippet vid 16:30 så nu har det stått i kylskåpet ett tag så efter det här inlägget ska vi plocka fram chips, dipp och 2 liter Cola och vi har bestämt eller min flickväns dotter har valt ut några filmer från min filmsamling jag har hemma, jag samlar på filmer och har 7 fulla flyttkartonger med bara filmer i, min flickväns dotter valde först Göta Kanal 3 som Kanalkungens hemlighet och andra filmen hon valde var filmen Stig Helmer story med Lasse Åberg och om vi hinner se någon mer film innan hon ska lägga sig ikväll så gör ju det såklart men vi ska upp rätt så tidigt imorgon för vi ska ju åka till Kolmården och det tar cirka 2 till 3 timmar dit så vi åker vi 07:30 imorgon för Kolmården öppnar 10:00 så det blir en trevlig dag imorgon. Jag sitter just nu men en blöt blöja men den är dock inte tillräckligt blöt för att bytas så jag byter ikväll när jag lägger för ni ska vi ju snart se på film resten av den här kvällen och äta gott samt dela på en 2 liter Cola. Här kommer också några bilder.
Här är dippen jag precis gjort iordning. 

Nu ska vi ta fram chips och dipp för dippet har stått i kylskåpet i över en timme nu samt en 2 liter Cola vi ska dela på, jag dricker Cola i nappflaska, jag dricker allt i nappflaska. 

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: