Duschat

Hej. Nu har jag precis duschat och fått på mig en ren och skön blöja för ikväll blir det några öl och så kommer min flickvän hit ikväll för hon har också semester. Jag har ju inte skrivit något här om min flickvän men kan väl göra det, min flickvän heter Tindra och är 26 år och har en dotter och heter Alice som är 4 år från ett tidigare förhållande och vi har varit tillsammans sen i juni och vi trivs jättebra ihop men det beror mestadels på att jag och Tindras dotter kommer bra överens och det var just Tindras dotter som ville komma hit ikväll så dom ligger väl kvar här inatt eftersom Tindra ska dricka några öl ikväll också så hon kan ju inte köra då för vi brukar väl dricka rätt så mycket och Tindra skulle köpa med sig kräftor ikväll så det blir hur gott som helst så det blir en trevlig kväll och vi får se om det kommer någon bild på mig, Tindra och hennes dotter Alice ikväll. Nu har jag ju precis duschat som jag nyss skrev så efter det här inlägget på ska jag spruta på lite herrparfyn och fortsätta ta på mig för jag har än så länge vara jeans över min blöja. Här kommer några bilder på mig som nyss är tagna då jag blivit klar i duschen.

Nydyshad och ny torr blöja på mig




Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!



Kommentera här: