Blir några öl ikväll

Hej. Nu har jag grejar här hemma ett tag så nu satte jag mig och tog en öl fast det är rätt så tidigt för jag har ju faktisk semester. Jag tänkte ta några öl ikväll och njuta av semestern så det blir trevligt förutom att jag måste vara uppe till 08:00 eftersom jag får besök av några dom besiktar fläktsystemet här jag bor imorgon nångång mellan 08:00 och 16:00 men dricker ändå för jag har ju som sagt semester och då måste man ju unna sig något gott för sen dröjer det ju nästan ett helt år innan semester igen och på fredag ska jag till Kolmå med min flickväns dotter så det ska bli mysigt att få lära känna henne lite bättre, jag ska bara barnvakt åt henne från torsdag till söndag den här vecka för min flickvän ska på begravning 30 mil härifrån så men var den ändå hon ville fråga och det är ju klart jag ställer upp för min flickväns dotter själv bara här så det är bara kul.  Och nu precis kissade jag dessutom i blöjan så min blöja ganska så blöt men det är både härligt och mysigt med en blöt blöja på sig. Nu måste jag byta min blöja och så senare ikväll blir det party här hemma.

Här kommer en helt ny bild på mig som jag nyss tog och blöja är ganska så blöt så blir snart ett blöjbyte och så kan väl skriva också att det här blev en av dom bästa bilderna jag tagit på bra länge. 

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

Kommentera här: