Är på Kolmården med min flickväns dotter idag

Hej. Nu är jag i Kolmården med min flickväns dotter som jag är barnvakt åt men vi sitter fortfarande kvar i bilen medan jag skriver det här inlägget så idag kommer det bli en mysig dag och hoppas vi slipper regnet men är mulet ute så risken finns för regn min min flickväns dotter har med sig regnkläder. Idag har vi massor med roliga saker framför oss då vi ska se delfinshowen 13:00 och bamse teatern och vid 11:30 så ska vi hitta någon god restaurang att äta på och det är över 10 år sen jag sist var på Kolmården så det finns säkert mycket nytt där och kanske någon ny restaurang också men min flickväns dotter får välja vad vi ska ska äta idag men antar hon väljer antingen pizza eller hamburgare till lunch idag men huvudsaken är ju såklart att vi har trevligt tillsammans idag och det kommer vi ju ha för vi kommer jätte bra överens vilket också är så kul. Jag har ju på mig blöja som alltid och har ned mig extra blöjor ifall jag behöver byta och blöjan syns ganska mycket ibland men det bryr inte jag mig om för det är bara kul. Jag ska ta lite bilder under dagen på Kolmården och få se om jag tar någon bild på min flickväns dotter också och lägger upp på bloggen för jag har fått tillstånd av mi  flickvän att ta några bilder på hennes dotter för om läser också min blogg så då får ju min flickvän se hur trevligt vi har det.

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!
• Kategori: Bilder, Favorit inlägg; • Taggar: Kolmården, bamseteater, bild, blöja, delfinshow, hamburgare, mulet, pizza, restaurang; • Kommentarer (0)

Kommentera här: