Är barnvakt till söndag kväll

Hej. Som jag har skrivit i tidigare inlägg så ska jag vara barnvakt åt min flickväns dotter från idag och fram till på söndag för att min flickvän ska åka på en begravning som är 30 mil härifrån och jag har precis hämtat henne och har precis kommit hem till mig nu och på väg hem så köpte vi lite och jag frågade om hon ville något gott till ikväll och det ville hon så vi köpte chips och dipp och en stor 2 liter dricker och så har jag köpt hem lite barn och familjefilmer som jag tänkte åt vi skulle se på ikväll. Och imorgon så ska vi ju åka till Kolmården tillsammans för det har jag lovat så det ska bli kul för där har inte jag varit på över 10 år får det är inget roligt att åka dit själv men lika bra att passa på nu när jag är barnvakt åt min flickväns dotter som är 4 år och vi ska se delfinshowen där imorgon och en bamseteatern har jag lovat och så blir det att äta god mat på Kolmården och ska bli både spänn och intressant och se om dom har gjort om mycket sen jag var där sist eller om dom har några nya restauranger där som är värt att testa men såklart för min flickväns dotter bestämma maten, min flickväns dotter heter Alice. Senare i eftermiddag tänkte jag att vi skulle iväg och handla lite mer vi köpte inte alls mycket förut, var bara chips, dipp, gräddfil och Cola vi köpte. Behöver köpa lite till Kolmården resan imorgon och jag ska köpa hem mer blöjor och så behöver jag köpa välling för min välling är snart slut men om det är fint väder ute i eftermiddag lämnar vi bilen hemma och tar en promenad till Coop, tar ungefär 20 minuter att gå till Coop. Just nu hinner jag inte lägga upp någon bild här men det kanske kommer några bilder ikväll och ett nytt inlägg om jag såklart hinner blogga mer idag.

\n

Ha det bra så hörs vi igen, sköt om er!

• Kategori: MinnenTaggar: #bamseteater, Alice, Barnvakt, Chips, Cola, Kolmården, blöjor, delfinshowen, dipp, gräddfil, välling; • Kommentarer (0)

Kommentera här: